|
Hvad er der galt med mine skiver ? |
Besvar |
Forfatter | |
Sommer
Ny bruger Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 12 |
Emne: Hvad er der galt med mine skiver ? Sendt: 16-December-2006 kl. 11:27 |
Jeg har brændt hundredevis af skiver fra min Philips DVDR5330H recorder, men nu er den begyndt at skabe sig.... Jeg bruger normalt RiVision DVD-r 8x speed og det har fungeret upåklageligt.. Jeg fandt en af de skiver som maskinen normalt gerne vil brænde på, men den var nu også tom efter forsøget.... Kan jeg være kommet til at trykke på et eller andet, eller er DVD'en bare gået kold ? |
|
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 01-Februar-2007 kl. 21:20 |
Fremgår også af de officielle specs... Ret utroligt i betragtning af at Philips står bag +R(W) formatet.... |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 01-Februar-2007 kl. 22:41 |
Det skal man ikke tage så tungt - Philips har altid påstået at deres recordere kunne optage på DVD-R/RW selv om det ikke var tilfældet. Philips har beklaget det over for mig, men aldrig rettet fx deres hjemmeside. Jeg har skrevet om det før her i forumet. I den brochure Jesper referer til står der også (på side 1) Tilbage er dit problem. Det virker som om du har fået brænderen over i simuler mode, således at den gennemføre en brænding uden at laseren er kraftig nok til at brænde noget som helst, - den lader blot som om. Du må ind i opsætningen og se om der er en sådan mulighed. Jeg kender ikke lige Philipsen. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 01-Februar-2007 kl. 22:49 |
Her er et eksempel på at Philips markedting afdeling ikke kan finde ud af det med plus og streg. Der er faktisk flere eksempler i forumet. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |