|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() Sendt: 16-December-2006 kl. 22:09 |
Da jeg ikke har fået meget ud af DVE, da jeg ikke forstår at bruge den, vil jeg høre om der er andre der har haft bedre held, eller evt. har fået et N71 kalibreret professionelt, og dermed vil dele sine indstillinger? Jeg ved godt at der er forskel fra fjernsyn til fjernsyn, men det kan jo give et billede af hvordan det nogenlunde skal være.
I må meget gerne skrive om det f.eks. er Film- eller den brugertilpassede profil i har ændret, da der er forskel på disse. Og så må i gerne skrive, hvad i har i "farverum" og lign. Håber der er nogen der vil hjælpe. På forhånd tak. Redigeret af Hanga - 16-December-2006 kl. 22:11 |
|
![]() |
|
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() |
Kom ud af busken N71 ejere
![]() |
|
![]() |
|
risras ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Hej Hanga ved ikke om denne sti kan hjælpe men du kan jo ta et kik på den. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11745& PN=40 |
|
![]() |
|
![]() |
Tja hjælper lidt, men synes da stadig det ville være bedre hvis folk med en N71 ville udveksle indstillinger...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |