|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hirtshals ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() Sendt: 18-December-2006 kl. 11:46 |
Så blev beslutningen taget. Jeg fulgte forummets anbefalinger, og min egne observationer, så Det blev Pioneer PDP 507XA fremfor Philips 37PF9731D, til trods for at sønnen skal bruge den til playstation, har jeg ladet mig overbevise om at hvis blot jeg behandler den pænt, så taget den inge skade. Da jeg ikke ønsker problemer fra starten, har jeg brug for jeres hjælp. Hvordan kører man denne Plasmaskærm bedst ind. Gerne skæret ud i pap :-) Jeg starter vel med at downloade, Plasma Break-in DVD - ISO image her på siden http://www.recordere.dk/links/Goto.asp?ResourceID=768 Og giver den fuld skrue på kontrasten - eller ?? Hvad er fuld skrue værdierne på kontrasten for Pioner 507 XA ?? Når den har kørt i 3 nætter, hvad så. Er den så klar til normal brug ?? Er det en fordel at køre den i 4 nætter ?? - 5 nætter - 6 nætter ?? Til sidst lige et Skat Mat spørgsmål fra min kone. Hvis det er så vigtig at man kører en Burn in DVD i 3 nætter, hvorfor er det så ikke gjort pr default fra producentens (pioneers) side, inden den ryger ud i butikkerne, på den måde kunne de undgå en masse reklamationer ??
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Du kører den i 3 nætter(som du selv skriver)-og ikke mere,det er nok. Jeg ville sætte alle parametre til middelværdi under indkøring(standard indstilling ud af kassen)-og så ville jeg efter indkøring gå ind på forum igen,og finde forslag til indstillinger. Jeg synes selv mit står perfekt,og det har jeg sat ind efter et prøvebillede. Det sidste må du spørge PIONEER om,men jeg vil tro at det er fordi at der ikke ER noget problem med indbrænding efter deres mening,men derimod et problem med nogle kunder som ikke ved hvordan man bruger et plasma tv korrekt. Skruer du ned for kontrast-skarphed-lys i de første par hundrede timer-så ER der heller ikke noget problem. Tillykke med den fede skærm!! lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
0542 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
![]() |
Ang det sidste (medfølgended dvd fra Pioneer): Tror det er fordi at man med sådan en dvd "brænder" tv'et af....det bedste ville jo være at skrue ned for indstillingerne og så gradvist skrue op... ... men det er der ikke mange der vil vente på (inkl. mig selv) Anders |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |