recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prisfald på LCD TV i 2007?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPrisfald på LCD TV i 2007?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mummifar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-November-2006
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Emne: Prisfald på LCD TV i 2007?
    Sendt: 20-December-2006 kl. 22:19

Godaften

Her til aften læste jeg at priserne på LCD TV i 2007 vil falde drastisk. Er det rigtigt?

Vil TV som Toshibas billigere modeller, f.eks. 32WL66Z, også falde i pris?

Jeg smider også lige et link til artiklen, så I selv kan læse den, hvis I ikke allerede har gjort det
Link til artikel omkring prisfald på LCD TV i 2007: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id =1166519782

Vamós!

Til top
TheBig.... Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2006
Sted: Denmark
Point: 204
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2006 kl. 19:40
Måske der skal ventes lidt endnu med at købe en skærm, de skriver jo at kvaliteten af skærmene ikke er for god endnu, og når de samtidig falder, måske billige skærme til sommer.
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2006 kl. 20:02

Oprindeligt skrevet af TheBig.... TheBig.... skrev:

Måske der skal ventes lidt endnu med at købe en skærm, de skriver jo at kvaliteten af skærmene ikke er for god endnu, og når de samtidig falder, måske billige skærme til sommer.

Ja-og venter du et år yderligere,så er de blevet  ENDNU billigere-og bedre

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Benton Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 571
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2006 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

lrev

lige præcis
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
Til top
kong Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Maj-2005
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2006 kl. 20:14

Det kan da godt være at priserne vil falde,da myndighederne har været på visit hos et par af de store fabrikanter,pga mistanke om noget kartel halløj og kunstigt oppustede priser.Stod på text tv her i denne uge.

mvh

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2006 kl. 20:16

Venter man lidt længere, sker samme udvikling vel også for Plasma skærme.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2006
Point: 192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2006 kl. 20:21
men venter man for længe er det nok ikk lcd man skal ha
allan

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2006 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

lrev

Som jeg også skrev.

"de skriver jo at kvaliteten af skærmene ikke er for god endnu,"

Så kvaliteten bliver jo også bedre, der er mange gevinster ved at vente, så vigtig er en tv skærm heller ikke.

Mine penge brænder ikke i min lomme for at blive fyret af på noget som reelt ikke er godt nok endnu, for at fyret 15-20.000 af på en skærm med mange mangler, er ikke lige det jeg har lyst til.

Surt at have givet 20.000 for en skærm, der kan købes for 10.000 idag, men sådan er det med teknologi.

Og nu er der jo kommet den næste generation af panels, så der kan hentes lidt mere for pengene.

Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2006 kl. 11:23

Mine penge brænder ikke i min lomme for at blive fyret af på noget som reelt ikke er godt nok endnu, for at fyret 15-20.000 af på en skærm med mange mangler, er ikke lige det jeg har lyst til.

Surt at have givet 20.000 for en skærm, der kan købes for 10.000 idag, men sådan er det med teknologi.

Og nu er der jo kommet den næste generation af panels, så der kan hentes lidt mere for pengene.

Hvorfor ikke vente 50 år.....der vil jo alligevel komme noget der er bedre år efter år.

Hvis man vil have noget må man betale det, det koster, og så glæde sig over det. Hvis man venter på det ultimative og til en billig penge, så kommer man sgu til at vente læææænge.

Jeg købte mit Sony-LCD i februar 2006 til 16.999 kr. og jeg overvejer allerede så småt at "smide det på lossepladsen" om et par år. Men elektronik er jo også den dårligste investering næstefter sydamerikanske statsobligationer.

Til top
Mollerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2006 kl. 11:50
Jeg købte et PV 60 på fælleskøb for 14.500.-, det koster 11.500,. i dag, men det ved man jo når man køber et helt ny TV, mit gamle TV et Grundig 36" CRT kostet 25.000.- og jeg solgte det for 5.000.- efter 4-5 år, så det er ikke noget nyt at tv falder meget i pris, jeg regner med at købe et Panasonic TH50PZ600 1080P i 2007, der får jeg nok ikke mere end en 7-8.000 for mit PV60.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2006 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Hvorfor ikke vente 50 år.....der vil jo alligevel komme noget der er bedre år efter år.

Hvis man vil have noget må man betale det, det koster, og så glæde sig over det. Hvis man venter på det ultimative og til en billig penge, så kommer man sgu til at vente læææænge.

Jeg købte mit Sony-LCD i februar 2006 til 16.999 kr. og jeg overvejer allerede så småt at "smide det på lossepladsen" om et par år. Men elektronik er jo også den dårligste investering næstefter sydamerikanske statsobligationer.

Nu er der forskel på at vente op til en ½ år, og så 50 år.

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9441
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2006 kl. 12:02
Du forventer måske at kvaliteten er meget bedre om ½ år ?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu