|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() Sendt: 04-Januar-2007 kl. 11:16 |
Hej Håber at jeg smider mit emne i det rigtige forum Skærm=Panasonic 37pv60 |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
Du skla have antennekabel fra væggen og i recorderen. .
og så fra recorderen og op i tv'et (for at sløjfe dit signal igennem).. og så scart fra recorderen og i tv'et for at få dens signal med også. |
|
![]() |
|
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
øv jeg troede lige at man kunne nøjes med at have et scartkabel Antenne i dvd og scart fra dvd til skærm |
|
![]() |
|
Fonzelius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Status: Offline Point: 87 |
![]() |
Det kan man også godt nøjes med, men så er det kun AV-signalet som går ind i fjernsynet fra dvd-optageren. Dvs. at så er det dvd'en som du skal skifte kanal på hele tiden, da det er dennes tuner som er i brug.
Nogle vælger bevidst denne løsning, hvis f.eks. man oplever at tuneren i tv'et er dårlig eller for langsom. Der kan der være en fordel i at bruge en recorders tuner, hvis denne altså er bedre. Mvh Fonzelius |
|
![]() |
|
![]() |
Okay så blev jeg da lidt klogere Takker |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Overvej at droppe scart og bruge component fra dvd til din skærm ... Det giver et klart bedre billede (forudsat at din dvd har sådan en udgang) Bemærk her at component kun transporterer billede, så du skal have et phono-kabel til lyden, enten ind i en receiver eller i fjernsynet. Mvh Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
Øhh component det har den , den har næsten alt på nær hdmi |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Component er et rødt/grønt/blåt/ stik bag på din afspiller og det samme i din skærm.. Hvis vi snakker analog overførsel er det klart at foretrække... Mvh Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Fonzelius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Status: Offline Point: 87 |
![]() |
Jeg vil helt klart også anbefale component kabler!! Tror at det lige på den skærm vil give et super billede!
Mvh Fonzelius |
|
![]() |
|
![]() |
Så må jeg lige prøve at købe sådan nogle mvh |
|
![]() |
|
![]() |
Kan dette kabel bruges til component overførsel http://thansen.dk/product.asp?c=797011371&n=507978318&am p;pn=807690579
|
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Det ser nu ud til bare at være et ganske almindeligt video/audio kabelsæt. Men der burde ikke være noget til hinder for, at det sagtens kan anvendes. Det er muligvis bare lidt besværligere at få kablerne tilsluttet korrekt, uden farvekoderne rød, blå og grøn på phono-stikkene. Redigeret af musicus - 04-Januar-2007 kl. 13:29 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |