|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||||||||
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() Sendt: 04-Januar-2007 kl. 23:07 |
|||||||||
nu gider jeg ikke at rode mere med det pinnacle 310 tunerkort. magter bare ikke at få til at køre rigtigt. så er på udkig efter noget andet,der bare skal du ordentligt. jeg har tdc kabel tv,. har sgu fortrudt at jeg byggede en selv.skulle nu nok havde købt en samlet
|
||||||||||
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() |
|||||||||
glemte lige i farten at nævne at det skulle kunne køre sammen med windows mediacenter |
||||||||||
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
|||||||||
kan dette bruges
|
||||||||||
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
|||||||||
Ja det kort kan godt bruges. Der er både en dvb-t tuner og en almindelige analog tuner i.
vær dog opmærksom på at WinMCE kun kan bruge enten dvb-t eller analog og ikke begge. drivere kan hentes på Hauppauge's hjemmeside |
||||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
|||||||||
så må man jo købe sådan et. tak for svaret |
||||||||||
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||||||||
Pas nu på med bare at kaste flere penge efter det. Det kunne jo være at det du har godt kunne fungere. Du kunne evt. starte med at fortælle det måbende publikum hemmeligheden: HVAD ER DET ER IKKE FUNGERER? Så kunne det måske være at nogen kunne komme med et lille råd om hvad du kunne gøre for at få det til at virke, det kunne enda være at andre har det samme setup og har fået det til at virke! |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
|||||||||
Og så dur et 1300 kort ikke til TDC kabel, de sender DVB-C. Nå, ja, hvad er det så lige man bruger DVB-T tuneren til?
Men der er da ikke de store problemer i at få det til at køre som du vil med et hauppauge kort af den rigtige slags. Det kommer an på om du vil nøjes med et analogt kort, det kører MCE perfekt med, hvis du ellers har et godt antennesignal. der er slet ikke nogen problemer med den løsning , men hvis du vil have digital DVB-C til at køre skal du nok forberede dig nogle problemer og en anden kort løsning. Jeg er også en af dem der måber :) Så hvad er det du har samlet? En hjemmebygget HTPC fungerer da. Ligeså godt som en købt. Redigeret af Ken_T - 05-Januar-2007 kl. 05:37 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
|||||||||
har bygget en htpc. har så lagt windows mce ind på den. har købt pinnacle pctv 310 og sat det i. har indstalleret driver til pinnacle. men den skriver bare at der mangler tunerkort. jeg kan heller ikke opdatere mce,den grønne bjælke i update kører bare hele tiden. jeg har splittet harddisken op,så film ligger på et e drev,og resten på c drev. har en opdaterings cd der medfølger i mce pakken,men den vil den heller ikke tage imod.
|
||||||||||
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
|||||||||
så prøver jeg igen at installere det. har ´nu sat tuner kortet i en anden slot,og hentet denne driver ved pinnacle hvad gør jeg så,for at få windows mce til at se den. |
||||||||||
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
|||||||||
hvilket dvd program skal man lægge ind. har cyberlink power dvd7. |
||||||||||
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||||||||
Jeg tror ikke du har fået installeret din MCE rigtigt! Fortæl mig hvad der står på de CD'er der blev leveret fra Microsoft Det er først relevant at tænke DVD program når du har fået MCE og Tunerkort til at fungere. DVD programmet er primært relevant for at få en Codec ind som MCE benytter sig af til at vis TV
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
spacejam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|||||||||
Jeg har lige præsist sammen problem. MCE 2005 vil kun tage imod den digitale tuner hos mig og pinnacle 310i digital tuner understøtter ikke undertekster. jeg har så forsøgt at hente den nye beta version hos pinnacle Som er den senste version af PCTV fra 21.12.06 den ser fed ud med nyt design. Efter installation kan mit MCE se begge kort DVB-T og Analog tuner på mit TV kort, fedt tænkte jeg og valget at scanne efter nye kanaler på analog kortet hviket også lykkes.. Men når jeg nu starter mit MCE op og vælger live TV så kommer der bare sort skærm og lidt efter blå skærm med teksten.. Loss of signal Windows Media Center has stopped capturing data due to low data rate in the TV signal.. og en masse om at det kan være at mit tv stik er faldet ud og det er det ikke da jeg jo lige har fundet 8 nye analog kanaler mange kom frem flere gange.. Så mit kort ligge lige ud i skraldespanden og er på vej til forbrændning. surt at bruge 7-800,- på sådan et skod kort.. hvis nogle har løsningen kan jeg stadig nå at pille den op af min skraldespand da den først bliver tømt om 10 dage.. PS jeg har også forsøgt med den nye Vista medie center med samme resultat..
Mvh Jan K.
|
||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |