|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
SimBomBom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() Sendt: 06-Januar-2007 kl. 10:46 |
Hejsa derude... Jeg overvejer kraftigt at købe Sharp LC 42XD1E, men kunne godt tænke mig at høre fra nogle som evt. har den, eller bare ved noget om modellen, og om der er et sted hvor man kan komme til at se den live?? Jeg bor i Odense.. Redigeret af SimBomBom - 07-Januar-2007 kl. 15:06 |
|
![]() |
|
hodl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
jeg fik min 42" xdie i fredags. jeg må sige at jeg er ganske overrasket over kvaliteten. det skal siges at jeg har analog signal. via DVD sparker det R... har endnu ikke rigtigt fået det stillet helt ind. der er utallige funktioner/indstillinger. stillede ind efter den DVD (den med alle farver på) kan ikke huske hvad den hed. synes selv at det er et super tv. var sgu lidt itvivl om det nu var det rigtige tv. analog osv. er nu nok lidt skeptisk. er ikke itvivl længere. en af vennerne havde lige købt et samsung M71. han stod med åben mund da han så mit købte mit hos www.Geco.dk trods længere lev.tid. er jeg godt tilfreds med forløbet. fin service. |
|
![]() |
|
SimBomBom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
Okay godt at høre fra dig hodl, jeg har faktisk også bestemt mig at bestille det, men ja der er rigtig lang lev.tid... Har overvejet at købe det i Tyskland, men er sgu lidt i tvivl.. Fedt med din ven som har købt et Samsung M71, kender nemlig også lige en som har købt det, og han er også meget stolt... |
|
![]() |
|
![]() |
Er der i grunden nogen der ved, hvorfor at Sharp modellerne ikke forhandles flere steder i DK, er der en forklaring på det??
![]() |
|
![]() |
|
hodl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
der jo ozz andre www.licotronic.dk har du tjekket dem? og hvorfor Sharp ikke er så meget fremme i skoen. de tjener vel nok på at de andre mærker køber deres paneler |
|
![]() |
|
![]() |
så iøvrigt Gladiator i dag. panorering af der hvor maximus kommer i arenaen for første gang. super nice. fedt tv. |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for tippet omkring www.licotronic.dk .. Lækkert at høre med Gladiator, glæder mig sgu til at se |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogen der ved hvor man kan se Sharp'en live udover i Geco??
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Ring evt. til HFK-de må da have det stående i en af deres utallige butikker. lrev
|
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Jach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Har også kigget lidt på Sharp (hos hifibutikken), men af økonomiske årsager den lidt ældre model 37 SD1E. Nogen der har noget at sige om den - kigger også på Pana PV60 37, men det er ikke min mening at åbne en debat om plasma vs. LCD. Kun et spørgsmål om folks erfaringer med ovennævnte model....
|
|
![]() |
|
![]() |
Har hørt af nogen har set 42XD1E i en hfk, men hvor henne?? Har nemlig skrevet en mail til dem i dag, og sagde de ik havde nogen..Forstår ik helt.. Hører gerne fra jer?? |
|
![]() |
|
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
I Aalborg har de ikke, har slet ikke modellen, ikke hørt om den, får den ikke, den model de havde, den før den nyeste, påstod sælger at dét var den nyeste og kun kunne fåes i 46" Hvilke amatører, dårlig viden om produktet. Denne model som de påstår ikke findes, kan fåes i disse " Sharp Aquos 37" 37XD1E Sharp Aquos 42" 42XD1E Sharp Aquos 46" 46XD1E Sharp Aquos 52" 52XD1E Ja, man kan kun undre sig, at HFK ikke har større viden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |