|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() Sendt: 11-Januar-2007 kl. 09:14 |
Hej Jeg skal have flyttet min Pio DVR 520H. Det bevirker at den kommer ca. 6 meter fra tv'et. Kan man få så langt et scartkabel, og vil det evt. gå ud over billedkvaliteten..??
|
|
Mvh
Moulder |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Det kan du sagtens. Sørg dog for et ordentlig kabel med skærm om hver leder. F.eks. her
|
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hej Moulder Du finder også det du søger på denne side: |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
Borat007 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
På mit arbejde bruger vi Profigold 10 m og er rigtig glade for reultatet. De
er billigst hos klik1stik mvh Borat007 |
|
![]() |
|
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() |
Hej igen, og tak for svar Jeg vil gerne have et kabel i den gode ende, men hvilket af disse er det bedste køb efter jeres vurdering..?? Jeg kan godt lide at det er et fladt kabel, da det skal føres forbi en døråbning, og derfor er nemmere at gemme under tæppet. http://www.av-connection.dk/?PNo=TL680089&PVer=0&SPa ge=RGB-Scart_Kabler eller http://www.klik1stik.dk/product.asp?product=441&sub=170& amp;page=1 |
|
Mvh
Moulder |
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Tror nu ikke der er den store forskel på de 2 kabler, så jeg ville gå efter prisen, men jeg ved ikke hvad i andre synes. Det er jo annerkendte mærker begge 2.
|
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
Borat007 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Vi bruger som sagt Profigold på mit arbejde, hvor vi laver reklamefilm.
Profigold er top kvalivare og ganske enkelt bedst til prisen. Så jeg ville også sparer de 80 kr og købe hos klik1stik se evt. http://www.profigold.com/?act=awards |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen Det Profigold ser ud til at få en del ros. Og din erfaring med kablet Borat007, siger jo egentlig mere
Så jeg vil bestille et 10m kabel med det samme. Tak for hjælp og input |
|
Mvh
Moulder |
|
![]() |
|
![]() |
Det var så lidt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |