|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
StoreCC ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 12-Januar-2007 kl. 13:53 |
|
Min EPG i media center er pludselig forsvundet. Er det kun hos mig, eller har andre samme problem? Og ved nogen, hvordan jeg får EPG til at virke igen? Ud for tv-kanalerne står der blot "Programme not found", og ved opdatering af EPG sker der ingenting.
|
||
![]() |
||
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|
Du har ret, jeg opdaterede manuelt, og den er nu fuldstændig tom, men vent et par timer og prøv igen. Min er sat til at opdatere kl. 18, så da vil jeg prøve at se om det er blevet rettet. V.H. Psudo |
||
![]() |
||
StoreCC ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|
Det har været sådan nogle dage nu, så jeg tror ikke, at der sker noget ved at opdatere. Vi skal vel bare vente på, at der sker noget. |
||
![]() |
||
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|
Nå? min opdaterede da i går aftes, der var den da komplet! underligt! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm, lyder mærkeligt. Jeg vil lige prøve en gang til i aften. Når du skriver opdaterede, mener du så EPG-opdateringen, som sker manuelt, eller optimeringsprocessen? Kan du kort skrive, hvad du gjorde, da det virkede? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, en manuel opdatering sker ved at gå ind i "settings-recorder-guide-get latest guide settings". En automatisk opdatering har ikke noget med optimerings-funktionen så vidt jeg er orienteret. Jeg har brugt et 3. parts program til at ændre default tiden for den automatiske guide opdatering, og sat den til kl. 18 istedet for default tiden som var om natten. Programmet hedder "EPG_ChangeDownloadTime.exe" V.H. Psudo
Redigeret af Psudo - 12-Januar-2007 kl. 17:34 |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Kig lige om jeres ur står som det skal, mit har det med at skifte tid en gang imellem, sidst her den 3-4 januar, der satte den sig selv tilbage til 2003, og mistede hele program oversigten.. det tog mig en del tid og besvær før jeg endelig fandt fejlen..
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Desværre er det ikke det der er galt med min, har aldrig måtte undvære EGP data i det 1½ pr jeg har brugt mce, har før set andre klage over den var væk, og nu er det min tur
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, en manuel opdatering sker ved at gå ind i "settings-recorder-guide-get latest guide settings". En automatisk opdatering har ikke noget med optimerings-funktionen så vidt jeg er orienteret. Jeg har brugt et 3. parts program til at ændre default tiden for den automatiske guide opdatering, og sat den til kl. 18 istedet for default tiden som var om natten. Programmet hedder "EPG_ChangeDownloadTime.exe" V.H. Psudo
[/QUOTE] OK, jeg er allerede bekendt med 3. partsprogrammet og har det installeret. Det virker ikke altid efter hensigten... Jeg prøvede her i weekenden flere gange at opdatere, men EPG var fortsat "not available". Så jeg læste alle kanaler ind en gang til, og pludselig var de fleste af EPG-informationerne til stede. Jeg mener, at der før var EPG-info til flere kanaler, men jeg har nu fået de vigtigste igen, så jeg er tilfreds. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har også måttet indlæse alle kanalerne igen, og nu kører det igen. Progammet kan ikke mere end det den manuelle kan i MCE, du kan bare ændre tidspunktet for den daglige automatiske opdatering. Hvis EPG´en er gået i ged, kan den hverken gøre fra eller til. V.H. Psudo Redigeret af Psudo - 14-Januar-2007 kl. 17:02 |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
|
Dette svar er godtnok ikke til EPG, men alligevel....
Jeg lukker altid ned for MCE inden jeg sætter maskinen i standby og jeg har installeret dette værktøj: http://www.xs4all.nl/~hveijk/mst/indexe.htm Herefter har jeg ikke haft problemer med en maskin, der står og kører om morgenen. Som sidegevinst kan jeg igen starte min MCE maskine med fjernbetjeningen igen, hvilket jeg ikke har kunnet i et stykke tid. Med venlig hilsen Henrik Badsted PS. Derudover har jeg også måttet lave hele kanalscanningen og guide mapningen igen (på alle mine tre kanaler |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |