recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til køb af TV-kort.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til køb af TV-kort.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
langejan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Januar-2007
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til køb af TV-kort.
    Sendt: 15-Januar-2007 kl. 06:40

Hej!

Jeg står i den situation af jeg skal have ny PC og vil i den forbindelse bygge en DVD-optager af min gamle pc.

Den har en 2,4 Ghz P4'er, ATI Radeon onboard grafik, 1 GB Ram, DVD-brænder og en 200+ GB disk.

Da det er et Asus Pundit kabinet (meget lille), vil jeg helst undgå at proppe PCI-kort i det, da varmen bliver et problem (har jeg læst).

Jeg leder derfor efter en USB-løsning ang. TV-kortet. Jeg regner med at installere WMC XP på den og købe en WMC fjernbetjening.

Jeg skal primært bruge maskinen til at optage fra TV. Og enkelte gange brænde ned til DVD. Radio er ligegyldigt.

Jeg har TDC kabel-tv, hvis det har relevans. Og alm. billedrørs-TV og ingen umiddelbare planer om at købe fladskærms-TV.

Håber det var nok info. :-)

Hvad kan I anbefale at jeg skal have fat i?!?

Redigeret af langejan - 15-Januar-2007 kl. 06:47
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu