|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xorg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 16-Januar-2007 kl. 17:06 |
Har lige testet den her meget velfungerende toshiba 32wl66 Men 32" virker for stort til mit lille kammer. Så den er på vej tilbage og jeg leder efter en mindre skærm. Men det er jo en jungel. Nogle gode råd? Den skal helst være sort og pæn. Hvis den er meget pæn kan jeg godt slække lidt på sort kravet. Foreløbige kandidater Samsung LE-26R72B Sharp LC-26SD1E Panasonic TX 23LX60 Fujitsu Siemens MYRICA V27-1
Hvad siger I? |
|
![]() |
|
xorg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
den ringe opløsning for fujitsu på 1280 x 720 er vel helt perfekt til at vise 720p. Men jeg medholder at hdmi må være minimum. Min favorit lige nu er også LE-26R72B men det ville da være rart med en indbygget dvb-t tuner. Og så håber jeg at billekvaliteten er nogenlunde som på toshiba 32wl66 som jeg lige nu har til test. (den er altså for stor så jeg må returnere den)
|
|
![]() |
|
Prepsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
SONYs S2000 og U2000 var også værd at overveje. De er ganske vist ikke sorte, men fås i 3 forskellige grå farver, så hedder de hhv. S2000, S2010 eller S2020 - farven udgør forskellen i nummeret. S-serien giver en tand bedre billedkvalitet U-serien passer til gengæld ind i dit budget (måske kan man også finde en S2000 til prisen). De har begge DVB-T tuner. Se også tråden om "Køkken-tv" http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=19401 Hilsen Prepsi Redigeret af Prepsi - 17-Januar-2007 kl. 15:09 |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Hej xorg, Har du valgt?, jeg har nemlig kig på de samme modeller, men kan ikke rigtig beslutte mig. /Letten
|
|
![]() |
|
Larsan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Kommer du lige med en anmeldelse, når du har fået sat Tv'et op?
|
|
Med venlig hilsen
Larsan Pana PX70, Phillips 26PF7521D, Sony HDD HX720 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |