recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 26PF5321 LCD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 26PF5321 LCD TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
happybent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 26PF5321 LCD TV
    Sendt: 20-Januar-2007 kl. 20:26

Hey !

Har lige købt et Philips 26PF5321 LCD TV i Bilka til 4400 kr. Det er et 26 tommer :)

Nogen som har gode/dårlige erfaringer med denne model? SYnes selv den har et flot billede, men ville lige høre?

Jakob
Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2004
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2007 kl. 00:14

Har selv modellen som 20" i vort køkken. Bruger det også som "campingTV". Rart at det ikke behøver særligt ophæng, men kan hænges op i de to huller i bagbeklædning. Ved ikke om 26" modellen har samme mulighed.

Du har sikkert indbygget radio også?

Billedet afhænger selvfølgelig af TV-signalet, men vi er også tilfredse.

Valgte det bla på baggrund af designet - flot.

Eneste problem jeg har oplevet, er at ca. hver 20. gang når det tændes så er der ingen billede men kun lyd. Slukker så på 220Volt kontakten og tænder igen - så er der billede. Mystisk fejl, men gider ikke aflevere det på garantien. Det er købt i Elefanten, og at skulle undvære det til rep. hos dem et par måneder - nej så lever jeg hellere med fejlen.

Har prøvet at køre et HD signal fra PC på det (Microsofts testfilm bla. klip fra Taxi 3). Det ser bare fedt ud!

mvh

Henrik
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-April-2006
Point: 575
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2007 kl. 08:42

Jeg har også 26" i vores soveværelse. Jeg har lige fra dag 1 været meget tilfreds over billedkvaliteten.

Jeg har også et 42" tommer plasma og synes at plasma har de bedste billeder når man går op i de store størrelser. Til gengæld kan LCD sagtens "følge med" ved de mindre størrelser.

Desværre har 26" ikke vga indgang, så det kan være forholdsvist svært at sætte en computer til denne model (min computer har kun SVHS og vga udgang).

Til top
happybent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Januar-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2007 kl. 13:08
Tak for svarene... Hedder jeres model så 20PF5321?
Jakob
Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2004
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2007 kl. 10:40

Nej min hedder 20PF5320 så det er vist en generation ældre end dit. Dit er vist helt sort - ikk? Mit har sølv højttalere, men resten er sort.

mvh

Henrik
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu