recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 9731 - fejl på tekst TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 9731 - fejl på tekst TV?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10583
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 9731 - fejl på tekst TV?
    Sendt: 24-Januar-2007 kl. 12:33

Jeg har min parabolmodtager koblet til TVet med et RGB Scartkabel. Når jeg har set en parabolkanal, f.eks. ZDF, og bagefter skifter til en anden kanal, enten sattelit eller DVB-T eller analog og herefter går ind på tekst TV på en af disse kanaler, så bliver det ligesom "hængende" idet det er ZDFs tekst TV sider jeg får frem, og dette selv om jeg slet ikke har været inde på tekst TV da jeg var på den kanal. Hvis jeg så zapper lidt på tekst TV så får jeg en blanding af tekst TV sider fra ZDF og fra den kanal jeg faktisk er inde på.

Er der andre med samme TV og samme problem? Løsning?

Flemming

Redigeret af fltk - 24-Januar-2007 kl. 12:34
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
orion Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-November-2006
Sted: Norway
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2007 kl. 13:27
Problemet er at du ikke bytter kanal på Tv'en, du forandrer bare signalet inn på Scart-kontakten. Dermed blir ikke tekst-TV minnet slettet og de nye sidene blir lagt til de gamle. Etter en god tid, vil sidene fra den "nye kanalen" erstatte de fra den "gamle".
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2007 kl. 14:51

Oprindeligt skrevet af orion orion skrev:

Problemet er at du ikke bytter kanal på Tv'en, du forandrer bare signalet inn på Scart-kontakten. Dermed blir ikke tekst-TV minnet slettet og de nye sidene blir lagt til de gamle. Etter en god tid, vil sidene fra den "nye kanalen" erstatte de fra den "gamle".

Det KAN måske være korrekt i nogle tilfælde, men ikke alle. Selv når jeg skifter til en analog  eller DVB-T kanal på TVet får jeg samme fejl.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu