recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Læsefejl - kan ikke brænde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLæsefejl - kan ikke brænde

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Direkte link til dette indlæg Emne: Læsefejl - kan ikke brænde
    Sendt: 29-Januar-2007 kl. 12:00

Hej alle-sammen.
Jeg har på min DVD-optager optaget et program, som gerne vil have kopieret.

Der er ingen problemer med at afspille DVD'en fra PC'eren, men når jeg skal kopiere den, kommer Nero efter 45% med en læse-fejl.

Findes der programmer, der kan ignorere læsefejlen, så jeg alligevel kan brænde???

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2007 kl. 21:13

Alternativt kan man kopiere filerne i VIDEO_TS mappen til PCens harddisk. Hvis DVDen kan afspilles uden problemer, skulle man også kunne gøre det; men husk at kopiere alle filer... Derefter kan man med Nero brænde en ny DVD Video disc med disse filer.

Denne simple metode går selvfølgelig ikke med CSS-beskyttede DVDer, som dem man køber (eller lejer...), men der er ikke CSS på optagelser fra en recorder.

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Oktober-2006
Point: 649
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2007 kl. 22:34

Problemet er jo, at når jeg læser DVD'en i pc'erens drev, opstår der mange læsefejl, hvorfor jeg ikke kan kopiere.

Jeg har prøvet med DVDdecrypter, som arbejdede med DVD'en i 8 timer. Så lykkedes det.

Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2007 kl. 22:55

LÆs de gode råd vi har samlet i artiklen CD Reparation og ikke mindst de forslag der kom i forumet!

/MichaelS

mvh MichaelS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu