|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
razza ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() Sendt: 02-Februar-2007 kl. 12:09 |
Hej forum! Jeg er kommet lidt sent med på vognen og har udset mig DMR-EH65 efter testen hos Forbrugerstyrelsen: http://www.forbrug.dk/test/testbasen/avudstyr/dvd/ Jeg gik på jagt på internetsiderne i Tyskland og havde faktisk bestilt en til ca. 3300,- men firmaet aflyste sidenhen ordren med begrundelsen : "Vi får ikke flere maskiner fra Panasonic" (?!?). Oh well .... Jeg kan se, at der tidligere har været et fælleskøb af maskinen. Prislejet nu er ~ DKK 3800,- ved køb i dansk netbutik. Er der interesse for et nyt fællesskøb af denne herlige maskine? Jeg tænkte, at det var bedst at starte en ny tråd, da den gamle efterhånden var nået op på 46 sider. Håber, at det er ok. Nåh men jeg glæder mig til at høre fra jer. Vh Rasmus |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Der var et stort fælleskøb af EH-65 sidste sommer.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Prepsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Ja, det er jo det, razza skriver... Hilsen Prepsi |
|
![]() |
|
nilfri ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Ellers lader det til at www.hardwareversand.de kan levere engang i næste uge. Jeg overvejer selv tanken (i stedet for en brugt), da brugte recordere ligger temmeligt højt ved handel hér. |
|
Venlig hilsen
Finn, Roskilde |
|
![]() |
|
razza ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Hej Finn
De skal have ca DKK 3445 for én enhed inkl. tysk moms, ekspedition (0,75 % af varens værdi) og fragt (DKK 131 euro) til DK. Men jeg er ikke så ferm til tysk så jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal oversætte : "Die Versandkostenpauschalen gelten auch hier pro Bestellung" Babelfish kom frem til "The forwarding expenses lump sums apply also here per order" Skal det tolkes som at fragtomkostningerne er uafhængige af antallet af varer eller omvendt? Hilsen Rasmus |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Måske, men du kunne jo evt maile dem på engelsk, så svare de fleste seriøse forretninger. |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
nilfri ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Hjemmesiden findes skam også i en engelsk udgave:
Jeg læser både den tyske og den engelske tekst sådan, at fragttillæg på €17,50 beregnes pr. ordre - altså uanset antal varer/linier. Logistiktillægget er derimod en procent (0,75%) af værdien. |
|
Venlig hilsen
Finn, Roskilde |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jeg kan godt tvivle på at der kan laves et nyt fælleskøb på denne maskine - det virker som regel bedst på forholdsvis nye modeller. Den står til 3.999,- hos Godpris, der er et godt sted at handle.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
JacobSaksvold ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg bestilte en på nettet hos Geco den 29. december 2006, den er endnu ikke dukket op. For 14 dage siden bestilte jeg en hos godpris, den er heller ikke dukket op. De skriver at de ikke kan få dem leveret fra Panasonic. Lidt træls. Hvis et fælleskøb her kan skaffe dem er jeg med. Nu er der efterhånden gået så lang tid at jeg overvejer at vente på at EH575 kommer til DK.
|
|
![]() |
|
sbache ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Jeg har også lavet en bestilling hos geco.dk og de skriver også at de ikke kan få dem før i april. Spørgsmålet er om det er fordi der snart kommer nye modeller?
|
|
![]() |
|
JacobSaksvold ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
På det tyske marked kommer der en EH575 26. marts |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |