|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spillevende ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() Sendt: 06-Februar-2007 kl. 20:51 |
Hej Alle Jeg har lidt problemer med at få afspillet Tv2Radio (og andre webradio kanaler der afspilles i en flash plugin) og vil høre om der er nogen der kender en måde at få flash-radio kanaler (Radio100fm, Tv2Radio osv.) i MCE. Jeg har installeret MyWebMedia programmet fra http://www.mcesoft.nl/index.php?option=com_content&task= view&id=25&Itemid=122 men det kan ikke åbne den flash player der linkes til, når man indtaster URL til den pågældende radio kanal. Nogen forslag? Mvh. Thomas |
|
![]() |
|
marrix ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Dette er godt nok ikke et svar på spørgsmålet omkring Flash, men det er altid nemmest at finde de direkte URL'er til webradioerne - here goes: |
|
![]() |
|
marrix ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Ups - jeg kom til at angive den til Radio100Soft og ikke Radio100FM : |
|
![]() |
|
spillevende ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Hej igen Jeg ahr nu haft mulighed for at efterprøve de angivne URL'er, og det virker helt perfekt. Mange tak for hjælpen hvor har du fundet disse direkte links? og kan man også finde dem til DR P1 ,2 og 3? Mvh. Thomas |
|
![]() |
|
MichaelMCE ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
|
![]() |
|
mhedex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |