recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vista & Antivirus prog.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVista & Antivirus prog.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Micras Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Vista & Antivirus prog.
    Sendt: 10-Februar-2007 kl. 13:09

Hejsa Allesammen

jeg har et spørgsmål om overnævnte overskrift, behøver jeg et antivirus program til det nye vista? for min fætter har undersøgt det og han fandt et post hvor der stod at det behøvet man ikke men jeg vil gerne høre jeres mening om det.

M.V.H.

Micras

DET ER ALTID SUNDT AT VÆRE POSITIV & SMIL TIL VERDEN OG VERDEN SMILER TIL DIG
Til top
sussie Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-September-2005
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2007 kl. 13:15
Windows har noget de hedder Windows live, som er et beta program som beskytter mod Virus.Det svarer til deres Windows defender(som beskytter mod spy-programmer og lign) som jeg havde beta i mange år, og som nu er integreret i Vista. På et tidspunkt når det er testet færdigt bliver det sikkert også integreret i Vista, og til den tid skal man ikke tænke nærmere over det, akkurat som man nu ikke tænker over Spy prpgrammer, for det tager Defender sig som sagt af. Men indtil da skal du melde dig til Windowes live, som foregår fra den meddelelsesrude som altid kommer frem, når du starter Vista.
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2007 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af Micras Micras skrev:

Hejsa Allesammen

jeg har et spørgsmål om overnævnte overskrift, behøver jeg et antivirus program til det nye vista? for min fætter har undersøgt det og han fandt et post hvor der stod at det behøvet man ikke men jeg vil gerne høre jeres mening om det.

M.V.H.

Micras

Vista har IKKE et antivirus program  indbygget, og ja det er mest sikker at have et.  Windows live har noget, ja men det ligger online og ikke på din pc. Men Avast og AVG er gratis og de virker

Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2007 kl. 14:14

Der er ingen grund til at have et antivirus program. Hvis man benytter internettet til almindelig brug (dvs. besøger almindelig kendte sider) og kun downloader fra disse sider, så er risikoen for at få virus yderst minimal.

Jeg har i mange år ikke haft et antivirus program og når jeg engang imellem installere et antivirus program, så finder den aldrig noget, så det bliver hurtigt afinstalleret igen (det tager jo system resourcer).

Specielt ved et media center har jeg svært ved at se formålet ved at have et antivirus program installeret.

Redigeret af Sandal - 10-Februar-2007 kl. 14:17
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu