recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic camcorder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic camcorder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
audihald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic camcorder
    Sendt: 12-Februar-2007 kl. 10:59
Hvad et godt fælleskøb af HD camcorders op til sommerferien ???? Især SD-kort versionen ser spændende ud !!!!

Detaljer fra nyhedssektionen:

Panasonic er på vej med deres første camcorders der kan optage i HDTV kvalitet. To modeller, HDC-SD1 er et videokamera der optager på memory kort mens model HDC-DX1 optager på DVD medier.

De vejledende danske priser kendes ikke endnu. Men de forventes at ende på ca. 12.500 kr for SD1 og ca. 11.500 for DX1.

De kommer på markedet til marts.

Til top
Quarker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-November-2005
Sted: Denmark
Point: 220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2007 kl. 17:20
Jeg skal have en camcorder indenfor 2-4 måneder og er på udkig efter noget godt.

Umiddelbart virker Panasonic godt, men jeg har kig på Canon HV-20 som virker som et rigtigt fedt kamera. Men kommer der et fælleskøb op kan jeg ikke udelukke at jeg hopper på Panasonic istedet for Canon.

Til top
kslotha Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Marts-2007
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2007 kl. 22:11

Jeg står også og skal have kamera indenfor nærmeste fremtid. Jeg hælder dog mest til mini-dv.

Jeg har set, at der har været et fælleskøb igang på Sony HC5 og HC7, nogle rigtig fede modeller. Jeg har dog ikke kunnet få øje på en ende på debatten.

Hvis der dukker noget spændene op her, så kan jeg ikke udelukke, at jeg er klar på et fælleskøb.

Panasonic 42PZ80

Panasonic DMR-EX87

Onkyo SR606

Harman Kardon HKTS11

Apple TV 3

PS3

Canal Digital TV-boks med HDD
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu