Har lige fået mit nye flotte TV og sat det til, men har store problemer med at finde og gemme kanalerne?
Jeg har den fulde pakke kabel-tv fra TDC og har aldrig haft problemer med mit gamle TV (har haft 2 stk CRT inden for den sidste måned da det sidste gik i stykker, så den skulle være godt og grundigt testet forbindelsen).
Jeg søger i menuen, men det ser ud til at den ikke kan finde nogen som helst af de lavt-liggende kanaler (DR1, DR2 osv. osv.).
Jeg sætter den til at søge S kanaler (cable tv), men når jeg går ned i næste punkt og søger på Mhz, så skifter den tilbage til C (air kanaler)?!? Og den finder faktisk intet.
Det hænder at den finder en enkelt kanal, men den har MEGET svært ved at holde kanalen og den forsvinder gerne efter ca. 5-10 sekunder og er pist væk!??
Jeg har både talt med leverandøren som har forsøgt at hjælpe og Samung DK, som ikke kunne hjælpe (der sidder jo nok bare en fattig studerende på deres Hotline?)
Er min tuner røget eller? Der står ikke noget på Samsungs hjemmeside om det er en DVB-T eller DVB-C tuner, som er i TV'et?