recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 26" fjernsyn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket26" fjernsyn

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
And_Christensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Emne: 26" fjernsyn
    Sendt: 15-Februar-2007 kl. 20:52

Har kigget lidt rundt omkring efter et tv til soveværelset. har kigget på et Samsung LE26R73BD eller et Sony KDL-26S2020.

Er der nogle gode skærme som jeg har overset?

Mit næste problem er at kabel førringen til soveværelset praktisk set er umulig, så ville høre om der er nogle der har erfaringer med noget trådløst signal overførsel?

Lige et klap til samsung for deres dejlige design

Til top
Apros Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Maj-2006
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2007 kl. 08:16
Oprindeligt skrevet af And_Christensen And_Christensen skrev:

Har kigget lidt rundt omkring efter et tv til soveværelset. har kigget på et Samsung LE26R73BD eller et Sony KDL-26S2020.

Mit næste problem er at kabel førringen til soveværelset praktisk set er umulig, så ville høre om der er nogle der har erfaringer med noget trådløst signal overførsel?

Hvis du køber pga. DVB-T, så skal du være opmærksom på, at LE26R73BD ikke er lavet til det danske marked og måske derfor ikke kan vise undertekster korrekt.

Jeg har selv et KDL-20s2020 i køkkenet og det fungerer perfekt. KDL-26s2020 har desuden BRAVIA engine, der giver et bedre billede end 20s2020.

/Anders
Til top
Larsan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-April-2006
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2007 kl. 09:24

Har lighe købt et Phillips 26PF7521D, som er et ganske fornuftigt TV til under 6000 kr de rigtige steder. vedrørende trådløst signal overførsel, så er der noget der hedder et AV-Link, der kan overføre trådløst, dog ikke alm. analogt antenne signal.

Redigeret af Larsan - 16-Februar-2007 kl. 10:46
Med venlig hilsen
Larsan
Pana PX70, Phillips 26PF7521D, Sony HDD HX720
Til top
Nullermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2006
Sted: Trørød, Danmark
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2007 kl. 10:45

En af mine venner og mig selv har netop købt Phillips 26PF7521D til ca. 5800 med fragt. DVB-T virker uden problemer og billedet er i orden. Så det kan jeg absolut anbefale.

Til top
And_Christensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2007 kl. 16:41

Der er bare lige det med det philips tv at kontrasten nærmest ikke er eksisterende, 600:1 er da ikke særlig meget. eller er det bare mig?

Hva med et samsung LE-26R72B. Det er da lavet til det danske marked er det ikke?

Bejler mest til samsung eller sony, da jeg ikke bryder mig om designet på philips

Til top
Larsan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-April-2006
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2007 kl. 16:47

Der er bare lige det med det philips tv at kontrasten nærmest ikke er eksisterende, 600:1 er da ikke særlig meget. eller er det bare mig?

Hva med et samsung LE-26R72B. Det er da lavet til det danske marked er det ikke?

Bejler mest til samsung eller sony, da jeg ikke bryder mig om designet på philips

Dynamisk kontrast er 2400:1

Med venlig hilsen
Larsan
Pana PX70, Phillips 26PF7521D, Sony HDD HX720
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu