|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
bobbe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2005 Status: Offline Point: 81 |
![]() Sendt: 16-Februar-2007 kl. 22:00 |
|
Nu høre jeg til dem der ikke har hele album men musik men istedet har en masse filer fra forskellige albums. |
||
![]() |
||
Knudsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Du bliver nød til at tagge dine filer/MP3'er. Jeg gør selv brug af følgende: Fex: Et katalog med det nye i tiden - her vælger jeg alle filerne og sætter album-artist til feks. "forår 2007" Så vi de dukke op inde i mediacenter som en enkelt folder/albuim/ikon og han så spille alle de titler jeg har i denne mappe. Hele folderen kan nemt sættes via mediaplayer. 1) i stifinder, Marker alle filerne i folderen, tast ENTER PS: Ikonet i MCE bliver filen folder.jpg i kataloget.
|
||
![]() |
||
bobbe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2005 Status: Offline Point: 81 |
![]() |
|
Ja det var selvfølig en måde at gøre det på. |
||
![]() |
||
Klauskk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Siden eksisterer ikke mere. Vil du være sød at komme med et nyt link, eller navnet på programmet, så jeg selv kan finde det.
![]() |
||
![]() |
||
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|
Det er nok det her: http://www.mce-software.com/webnews/FileManagerHelp.htm |
||
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
||
![]() |
||
Klauskk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Tak, jeg kigger på det det når jeg kommer hjem. Jeg skylder en bajer i lufthavnen. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
|
Det er nemlig en af de ting jeg hader som pesten i MCE. Det er fint nok at de giver muligheden for at synkronisere med Media Players struktur, men det kan fandme ikke passe man skal tvinges.
Jeg har selv 90% albums, og 10% løse filer, så problemet er måske ikke så stort. Men problemet er bare at jeg er ordensmenneske, og har derfor super styr på mine MP3'er i windows egen mappestruktur, og ønsker derfor IKKE at bruge Media Players. Men får jeg et valg? Næ nej. Godt man har Media Portal. Så slipper man også for at glo på en menu, hvor ens kæreste kan komme til at slette filen, når man er færdig med at se en film. Redigeret af Nagash - 21-Februar-2008 kl. 12:17 |
||
![]() |
||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
|
Hvis du alligevel beslutter dig for at tagge så prøv afgjort Musicbrainz picard taggeren. Den kan en masse ting som gør det nemt. Bla. genkendelse af numre på baggrund af akustisk analyse.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for hjælpen. Programmet virker, men det er sløvt.
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |