|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Duckman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 17-Februar-2007 kl. 15:44 |
|
Hej ... Lille spørgsmål, er igang med FloppyDTV-DVB-C installation i Vista Home Premium sammen med et Viaccess CAM til TDC Kabel TV kort. Når jeg kører installationen så spørger den om transponder ?? |
||
"I assume full responsibility for my actions, except the ones that are someone else's fault."
|
||
![]() |
||
jrasmu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Hej
Ja kan ikke helt hjælpe dig, men vil mægtig gerne høre lidt om dine erfaringer med installationen.. Er det muligt at få undertekster på ?? Gider du ikke skrive lidt i denne tråd om dine erfaringer med installation og funktioner? Jeg overvejer nemlig selv samme løsning.. Held og lykke med installationen.. |
||
![]() |
||
Duckman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Okay... så lidt baggrunds information... jeg har allerede prøvet en del ting. Først en MCE 2005 men her fik jeg ikke FloppyDTV op og køre som den skulle (kun DR1, DR2, TV2 og Infokanalen) det var som om den ikke kunne læse mit TDC kort (så jeg prøvede lige naboens også men uden held). Så nu kør jeg en Vista Home Premium ind på maskinen. Jeg tror at min gamle setup med Hauppauge MCE500 har givet mig problemer så jeg har formateret disken... surt ... men hvis det alligevel ikke virker. Jeg kommer lidt senere med erfaringer om denne installation... hvis nogen bare kan sige hvilken transponder jeg skal vælge... |
||
"I assume full responsibility for my actions, except the ones that are someone else's fault."
|
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
TDC bruger 6875 og QTAM 64. Se evt. også her http://www.perch.dk/dvb/DVB.php Redigeret af avh - 17-Februar-2007 kl. 16:43 |
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
|
Hvis man f.eks. bruger Firedtv/floppydtv skal man i MCE ind i kanaler og sætte x for at gøre dem aktive, det gælder for de kanaler som er kodede, det er uanset om det er xp eller vista
|
||
Den Ben
|
||
![]() |
||
jrasmu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Hej. Fik du "skidtet" til at virke?? |
||
![]() |
||
Radar80 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|
Jeg har lige fået FloppyDTV ind ad døren og installeret den, Feeeedt det virker (næsten, jeg får ikke alle kanalerne ind når jeg laver en kanal søgning, nå men jeg må ud og kigge på nogle forskellige forums, jeg synes at jeg har set et sted at man i FloppyDTV et eller andet sted kan lave et custom setup af transponderne) Nå men det jeg egentlig ville sige var at der er lige kommet NYE VISTA DRIVERE til FireDTV/FlopyDTV hvis du kører VISTA sammen med MCE, og de kom igår d. 22/3 2007 og når jeg går ind mappen med de forskellige transpondere kan jeg se at der også ligger noget Cable_TDC valg, så prøv lige at tjekke den nye driver ud ! |
||
Canal Digital / HD PVR 101 st / Samsung 40"
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Jeg har ikke prøvet de drivere fra i går, men den beta version som ligger til grund for den driver, den var bestemt ikke god. Deres opsæt til TDC er ikke iorden, og den finder ikke alle kanaler, (den finder den, men den vil ikke vise dem. En nedgradering hjalp på problemet). Jeg har leget end del med kortet de sidste dage, bla. opgraderet firmware (og nedgraderet) et utal af gange. Det er heldigvis nemt. Det er straks værre med de problemer som MCE disker op med. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Det skal lige siges, at efter jeg har op/nedgraderet, så kan jeg pludselig ikke længere se Discovery HD kanalen. Det kunne jeg ellers til at starte med. Jeg vælger at tro, at det er fordi den ikke sender mere (men stadigvæk står i listen over kanaler), for alle andre kanaler virker fint, inkl. C+ HD kanalen. Hvis nogen kan se Discovery HD kanalen (på TDC kabelnet) så hører jeg meget gerne om det. |
||
![]() |
||
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
|
DiscoveryHD er der stadig, men er blevet kodet. Gad vide hvilket abonnement man skal have for at kunne se den ?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak, det var rart at få denne information.
Mærkeligt at med full pakke kan jeg ikke se den.. ![]() |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Mærkeligt? Du skal med statsgaranti betale ekstra til Dyremoses optionsordning(er) for at se Discovery HD. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |