recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Toshiba 37WL66Z?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af Toshiba 37WL66Z?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Grimstrup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Februar-2007
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Toshiba 37WL66Z?
    Sendt: 18-Februar-2007 kl. 16:41

Jeg har efterhånden besluttet mig for at købe en Toshiba 37WL66Z, jeg overvejer meget om jeg ikke skal købe den i tyskland da man der kan få den for ca 7000 kr. dernede, det er ca. 1500 kr. mindre end herhjemme, og sådan en besparelse er jeg nødt til at tage med da jeg er lidt på røven;)

Jeg har dog lige et par spørgsmål.. Jeg har hørt noget om at der kom nye Toshiba modeller snart, nogen der ved om det er værd at vente på de kommer, eller skal man bare slå til nu?

Når jeg nu skal have tilsluttet TV'et engang så skal jeg have fat på et "længere" scart kabel, kan man godt købe et billigt kabel, eller skal man ud og give 500 kr. før det er hæderligt?

Håber nogen kan hjælpe mig lidt, for "tør" ikke rigtigt løbe ud og købe før jeg er sikker på jeg får det rigtige:)

-Grimstrup

Til top
jstn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2007 kl. 19:53

Aner intet om de nye Toshiba modeller men så 32wl66z forleden hos TapeConnection. Det er et fint tv til den pris de kører med. Faktisk stod det ved siden af den ca. dobbelt så dyre model 68 med 100hz teknologi. Det sjove var at jeg overhovedet ikke kunne se forskel på billedekvaliteten og det glæder mig, for jeg overvejer nemlig også wl66z.

Kabler er en  jungle. Prøv dig frem og køb et sted hvor du kan returnere. Men er du ikke totalt hifinørd så tror jeg ikke du går helt galt i byen med et kabel til ca. 250-300 kr. Husk at component og HDMI er væsentligt bedre end scart.

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2007 kl. 21:51

Der kommer nye Tosh-modeller d. 22 Marts, hvor det er forventet at 37" starter i omkring 1000€

Casper

Mvh.

Casper
Til top
Grimstrup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Februar-2007
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2007 kl. 22:25
Burde man så næsten ikke vente med at købe.. der er jo kun en måned ca. og de nye må vel være bedre, og de gamle burde vel blive billigere eller noget.. er der nogen specifikationer på noget endnu, eller har nogen set dem in action?
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2007 kl. 22:28
Tvivler på nogen har set dem endnu, men jo man må forvente at billedekvaliteten i det mindste ikke er dårligere end WL66Z ... Men der er chancer/risiko ved alting...
Mvh.

Casper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu