|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cyberface ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Status: Offline Point: 34 |
![]() Sendt: 25-Februar-2007 kl. 22:10 |
Hvordan finder man lige ud af hvilken firmware der køres med på en pana plasma? Her tænker jeg på om det er et menuvalg man kan gå ind på når man står i butikken? Havde egentlig besluttet mig for at vente på PX70 - om ikke andet så for at få nyeste model samt måske også slippe af med de famøse slanger. Har så nu også set tilbuddet fra elmutanten og er relativt interesseret. Alligevel et ret pænt hop op til TC's nuværende pris samt til de kommende PX70 som vist skulle lande på omkring 13K Sådan som jeg læser rundt på siderne er fejlen i andre lande lokaliseret (og ikke mindst accepteret af panasonic) til at skulle kunne løses ved hjælp af ny firmware/ d-board. Eksempelvis skriver en italiener den 18. februar på denne side : Update: I confirm the fix of my 37pv60 panel on 16/2/2007. The d-board has been changed. now I've a pd-rom 31.03 firmware signature. before fix i had 31.01 Det interessante er selvfølgelig nu om om denne 'Dixon-model' er født med den rigtige / nye firmware?! Men som sagt - hvordan finder man lige ud af hvilken firmware der køres med? Her tænker jeg på om det er et menuvalg man kan gå ind på når man står i butikken? Ved godt at dette er en dobbeltpost, men er så forhippet på at få et svar |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |