Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
rolsted
Ny bruger
Oprettet: 18-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
|
Emne: 32PF7331 Viasat fodbold - dårligt billede Sendt: 26-Februar-2007 kl. 09:32 |
Jeg har dette philips 32PF7331 og viasat via parabol og en
Thomson DSI 4200
Når jeg ser fodbold ligner det noget PS2 grafik - det er virkelig dårligt billede. Mit signal fra min alm. antenne ser fint ud (DR1 og TV2) og de andre kanaler på viasat ser også godt nok ud, men fodbold ligner noget som om man spiller PS2.
Er det min TV som skal byttes, har købt det i torsdag og der er returret i 14 dage og overvejer nu om jeg skal købe
LG 42PC1R PLASMA TV i expert eller Panasonic TH42PV45EH i elgigantenVil det hjælpe at gå over til plasma?
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 26-Februar-2007 kl. 09:36 |
Hej!
JA-det vil afgjort hjælpe på dette-alternativt skal du væsentligt op i pris,hvis du skal have et lcd som er "tåleligt" til at vise dette.
Vil dog personligt anbefale dig Pana.pv60 plasma hos Tape Connection-da modellen hos El-Mutanten er en "skrabet" udgave af samme
Ser selv fodbold på min Pioneer 507 plasma med største fornøjelse-og kvalitet
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
rolsted
Ny bruger
|
Sendt: 26-Februar-2007 kl. 09:48 |
Har du også viasat via parabol eller via kabel TV?
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
|
Sendt: 26-Februar-2007 kl. 09:55 |
rolsted skrev:
Har du også viasat via parabol eller via kabel TV? |
Hej!
Jeg har Canal digital via parabol
Dette ER grunden til at jeg valgte Plasma frem for lcd-kunne simpelthen ikke finde et lcd der kunne vise "bold" ordentligt-ikke engang Philips 9831
Så til tv og dvd:Plasma-til andet brug kan det være en fordel med et lcd-det skal bare være et ordentligt af slagsen,hvis man gerne vil se tv også.
lrev
lrev
|
|
 |
rolsted
Ny bruger
|
Sendt: 26-Februar-2007 kl. 10:27 |
Nu siger du at du har Canal digital - kan man se champions league kampe via Canal digital? - jeg ved godt at de har engelsk, spansk italiensk fodbold, men jeg vil helst kunne se champions league kampe.
Skulle jeg hoppe over hos Canal digital, også hvis de sender med en bedre kvalitet end viasat? jeg mener jeg har læst et sted at Canal digital sender bedre signal end viasat, men jeg ved ikke om der er hold i dette.
|
 |
digitalt.tv
Guld medlem
Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
|
Sendt: 26-Februar-2007 kl. 10:54 |
Canal Digital har ikke champions league. Hvis du har tålmodighed så kommer der før eller siden champions league i HD via Viasat.
|
|
 |
rolsted
Ny bruger
|
Sendt: 26-Februar-2007 kl. 11:05 |
før eller siden? kan du evt. nævne en ca. tidshorisont
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
|
Sendt: 26-Februar-2007 kl. 11:38 |
rolsted skrev:
Nu siger du at du har Canal digital - kan man se champions league kampe via Canal digital? - jeg ved godt at de har engelsk, spansk italiensk fodbold, men jeg vil helst kunne se champions league kampe.
Skulle jeg hoppe over hos Canal digital, også hvis de sender med en bedre kvalitet end viasat? jeg mener jeg har læst et sted at Canal digital sender bedre signal end viasat, men jeg ved ikke om der er hold i dette. |
Hej!
Jeg har kun "grundpakken" hos C.D-men ser champ.L. gratis på DSF.
Men som sagt tror jeg ikke at VIASAT er dit problem-det er dit tv der ikke er godt nok-heller ikke til Canal Digital
Hvis Fodboldkampe er et must-så se at få dig en PLASMA
lrev
|
|
 |
samanda
Super bruger
Oprettet: 26-Maj-2006
Point: 283
|
Sendt: 26-Februar-2007 kl. 12:31 |
Hej Rolsted,
Jeg har et Viasat guld abb. og ser masser af fodbold. Desværre må jeg sige at kvaliteten på mit tv svinger utrolig meget. Hvorfor kan jeg ikke svare på, men der er forskel i kvaliteten på 3+, viasatsport1, 2 og 3. Der er så også forskel på om sendingen er fra Carling cup, Italiensk eller dansk bold, desværre.
Derimod er kvaliteten på Dr 1 + 2 helt kanon
Og ja jeg har et nyt plasma.
|
 |
rolsted
Ny bruger
|
Sendt: 26-Februar-2007 kl. 12:59 |
Jeg køber et plasma TV - det har jeg besluttet  Om det bliver: LG 42PC1R PLASMA TV i expert, Panasonic TH42PV45EH i elgiganten eller Pana.pv60 plasma hos Tape Connection - ved jeg ikke, men et af disse bliver det.
|
 |