Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
|
Emne: Emner læst eller hvori man deltager Sendt: 27-Februar-2007 kl. 15:46 |
Jeg savner som bruger af recordere.dk forummet, muligheden for at kunne se en liste over de emner (tråde) jeg har læst eller hvori jeg har deltaget.
Vil forslå at i udbygger siden 'aktive emner', så man man vælge at se de emner man har læst (x minutter/timer tilbage) eller de emner hvori man har deltaget/skrevet beskeder (x minutter/timer tilbage).
På forhånd tak.
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
Think-T-wice
Bruger
Oprettet: 15-September-2005
Point: 246
|
Sendt: 27-Februar-2007 kl. 16:32 |
jeps bakker op om den ide,
Lidt ala de har inde på edbpriser/forum.
|
Mvh
Think-T-wice
|
|
allan_sim
Junior bruger
Oprettet: 07-August-2005
Point: 46
|
Sendt: 27-Februar-2007 kl. 16:36 |
Så vidt jeg kan se (det kan selvfølgelig bare være mig, der ikke er helt så skarp), får man ved en søgning i forum på brugernavn blot de tråde, hvor navnet optræder, men det hjælper ikke en stort videre, hvis man gerne vil finde et gammelt indlæg og tråden er på over 100 sider. Så det ville være rart med den mulighed eller blot med en liste over ens 100 seneste indlæg.
|
Philips 37PF9731D * Oppo DV971H * Panasonic DMR-EH50 * Denon AVR-1906 * Pure DRX-702 * Cambridge Azur 340C * Dali Concept6+AW10
|
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
|
Sendt: 27-Februar-2007 kl. 16:41 |
Hej Alle
Ja, søgning på brugernavn er tricket.
Men jeg har gjort det lettere for jer, og oprettet et menu punkt som er kaldt "Mine indlæg".
Det viser de emner i har skrevet i, sorteret med de seneste øverst (altså dem der senest er skrevet noget i - ikke nødvendigvis dem i selv har skrevet i senest). Øh, det lyder vist kryptisk - prøv den!
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
|
Sandal
Guld medlem
|
Sendt: 27-Februar-2007 kl. 16:48 |
allan_sim skrev:
Så vidt jeg kan se får man ved en søgning i forum på brugernavn blot de tråde, hvor navnet optræder... |
Det har du helt ret i, men grunden til at jeg ønsker disse funktioner er, at det vil blive nemmere at følge flere emner på en gang og ikke for, at kunne finde indlæg jeg har lavet for flere dage/måneder siden.
Eksempel: Jeg skriver en besked i tre forskellige emner først på formiddagen. Jeg logger senere på forummet igen, men nu er disse tre emner ikke i vinduet over forum emner (top 20) og jeg er derfor nød til at vælge aktive emner og manuelt lede efter de emner hvori jeg har deltaget.
Jeg kan på nuværende tidspunkt godt finde de mener hvori jeg har deltaget via søgefunktionen, men det er ikke særlig hensigtsmæssigt. Endvidere har jeg ikke mulighed for at finde de emner som jeg blot har læst, altså emner som jeg har en interesse for. Hvis dette emner således ikke er aktivt, kan det være ret svært at finde igen, hvis jeg ikke kan huske titlen eller hvilken kategori den blev oprettet i.
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
Sandal
Guld medlem
|
Sendt: 27-Februar-2007 kl. 16:53 |
Lars skrev:
Hej Alle
Ja, søgning på brugernavn er tricket.
Men jeg har gjort det lettere for jer, og oprettet et menu punkt som er kaldt "Mine indlæg".
Det viser de emner i har skrevet i, sorteret med de seneste øverst (altså dem der senest er skrevet noget i - ikke nødvendigvis dem i selv har skrevet i senest). Øh, det lyder vist kryptisk - prøv den!
/Lars
|
Kan se at du blot har lavet en genvej til søgefunktionen
Jeg havde nu mere håbet på en side der var opsat som 'Aktive emner', altså således at man kunne se hvilket forum (kategori) emnet var oprettet i. Endvidere ville det være en fordel, hvis det var muligt at tidsbegrænse listen, ligesom på 'Aktive emner'.
Det er fint nok at de er sorteret efter seneste besked.
|
|
|
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 27-Februar-2007 kl. 17:08 |
Sandal skrev:
Kan se at du blot har lavet en genvej til søgefunktionen |
Nej, søgefuktionen er sorteret på dit sidste indlæg, denne er sorteret på trådens sidste indlæg...
|
mvh Christian
|
|
Sandal
Guld medlem
|
Sendt: 27-Februar-2007 kl. 17:27 |
cnn3 skrev:
Nej, søgefuktionen er sorteret på dit sidste indlæg, denne er sorteret på trådens sidste indlæg... |
Dette er ikke korrekt. Jeg har lige prøvet at lave en søgning på mit brugernavn og resultatet bliver præcist det samme, som hvis jeg benytter 'Mine indlæg'.
|
|
|
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 27-Februar-2007 kl. 19:20 |
|
mvh Christian
|
|
Sandal
Guld medlem
|
Sendt: 12-Marts-2007 kl. 13:22 |
Er der ved at blive udviklet en løsning eller er denne blevet afvist/henlagt af redaktionen på recordere.dk?
|
|
|
Bendix
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
|
Sendt: 12-Marts-2007 kl. 13:23 |
Hvorfor ikke bare bruge email underretningen?
|
|
Sandal
Guld medlem
|
Sendt: 12-Marts-2007 kl. 13:32 |
Bendix skrev:
Hvorfor ikke bare bruge email underretningen? |
Synes i forvejen at jeg har nok 'junk' i min indbakke (har ikke mindre end 4 forskellige e-mail adresser), og synes endvidere at en liste her på siden, vil give et bedre overblik.
Desuden giver e-mail underretningen heller ikke mulighed for at se en liste over de emner man blot har læst (og ikke deltaget i).
Redigeret af Sandal - 12-Marts-2007 kl. 13:36
|
|
|