|
DVD LABEL I PLASTIK |
Besvar |
Forfatter | |
PAC2PAC
Ny bruger Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Emne: DVD LABEL I PLASTIK Sendt: 02-Marts-2007 kl. 07:50 |
Hej Undskyld jeg lige skriver til jer men er lidt ny derinde ville høre om jeg måske kunne få hjælp til mit problem her. jeg har søgt her samt andr steder på nettet efter dvd label i gennemsigtigt plastik altså runde dvd label i gennemsigtigt plastik til at klister på sine dvd efter man har printet på dem håber på lidt hjælp på forhånd tak MVH. PAC2PAC. :-) |
|
PAC2PAC
|
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 02-Marts-2007 kl. 11:17 |
Hvorfor lige gennemsigtige??? Jeg har ikke set nogen, men jeg ved da ikke om de findes.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
zibas
Bruger Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
Sendt: 02-Marts-2007 kl. 11:44 |
du kan købe noget klar-lak som er beregnet til dette formål
|
|
Pioneer Hva' ellers ????
|
|
PAC2PAC
Sendt: 02-Marts-2007 kl. 21:40 |
Hej Labed til dvd ja hvorfor gennemsigtige det er fordi når jeg har printet på dem og Jeg eller mine bør kommer til at såtte en våd eller fugtig finger på det printet bliver det visket ud og det ligner jeg ved ikke hvad jeg ved man må kunne få sådan nogle da bibliotekerne sætter sådan nogle gennem sigitige label på deres dvd og cd`er 1000 tak for dit svar
MVH PAC2PAC
|
|
PAC2PAC
|
|
PAC2PAC
Sendt: 02-Marts-2007 kl. 21:44 |
Hej zibas 1000 tak for dit svar det glæde var det at høre hvvde selv tænkt på at prøve med lak men viste ikke på kunne få noget særligt lak til det jeg ville bare ha prøvet med alm. lak ved du hvor jeg evt. kan købe sådan noget lak til dvd`er som du snakker om MVH. PAC2PAC
|
|
PAC2PAC
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 02-Marts-2007 kl. 22:17 |
Her finder du alt hvad hjertet begærer mht medier og tilbehør : http://www.nierle.com/ Ellers spørg i den tråd der hedder DVD-medier, - m lidt held svarer vores orakel "Dragemester " |
|
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Sendt: 02-Marts-2007 kl. 22:52 |
Var der nogen, der sagde "DrageMester"? Man kan købe særlig lak på spraydåse, som er beregnet til at spraye på printbare medier efter de er printet. De kan købes i de fleste af de almindelige netshops hvor man også kan købe blanke medier. Eksempler: Colour Protection Spray hos BurnaLot Colour Protection Spray hos Mediecentralen Colour Protection Spray hos WeSellCD Colour Protection Spray hos Nierle
Redigeret af DrageMester - 02-Marts-2007 kl. 22:54 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |