|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() Sendt: 02-Marts-2007 kl. 20:28 |
go aften Kiggeafstand på 3 meter har nogen problemer med den afstand til 42 tommer??
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Intet problem. Sidder selv ca. 3½ meter fra min 42" skærm.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Nopes - jeg sidder tit under 3m fra min 42".
Du vænner dig hurtigt til det |
|
![]() |
|
007½ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Regner med at købe en PIO507, med en afstand på 3½ til 4 meter. Hvad siger i til det?? Er det for stort?
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Vil tro at 4 meter til en 50" nok lige er på grænsen...
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Sandal Også selvom det er til digitalt signal, DVD, og HD når/hvis TDC en gang får en boks på gaden? Mvh. 007½
|
|
![]() |
|
![]() |
Har svært ved at vurdere det, men prøv at skriv til brugeren Irev, han har den skærm du overvejer. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok tak for det. Jeg faldt også over denne tråd forleden om samme emne, hvor jeg også stillede spørgsmålet, men prøvede igen for at høre flere meninger. I tråden er der en graf der fortæller noget om afstand, størelse og opløsning på fjernsyn, måske den kan være interessant i denne tråd også. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21212& PN=3 Mvh. 007½ |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Hej jeg har en pio 506 xde og sidder mellem 3-5 meter fra skærmen afhængig af placering i stuen, men syntes ikke det er noget problem heller ikke fra 3 meter... tværtimod jeg fortryder under ingen omstændigheder jeg valgte 50" istedet for 42", der er en klar forskel i filmoplevelsen på en 50" så det syntes jeg ikke man skal være bange for, samtidig skal du være opmærksom på du får både en bedre opløsning og kontrast på pioneers 50" fremfor 42" modellerne foruden har tidligere 43" versioner fra pioneer haft en ry for at være mere følsomme overfor burnin (men man har vel osse hørt til flere sager da der jo nok er solgt flest af de mindre tv, om det osse gælder nye modeller vides ikke men der jo nævnt problemer med 42" her i forummet). Så har du pladsen og pengene er der ingen tvivl go for 50" det vil du ikke fortryde. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Rhsin Tak for dit input! Regner med at købe over nettet ved TC, så kan jo levere tilbage indenfor 14 dage, hvis "dyret" er for voldsom Mvh. 007½
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Der vil være tale om en "indkøringsperiode vi oplevede ihvertfald en slags mild køresyge indtil vi havde vænnet os til at se på skærmen.. men det gik som sagt hurtigt over (ca. 1 uges tid) Derefter er det ikke noget vi mærker til. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
Jeg var i elgiganten på et tidspunkt og sad 2½ meter foran et 50" plasma tv med HD signal. Synes bestemt ikke det var for stort.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |