|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brianrasmussen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 04-Marts-2007 kl. 08:35 |
Hej Jeg havde overvejet at købe en Pio 427xa men nu er der begyndt at komme en masse fejl. Jeg har søgt på div. forum og der er ikke rigtig reporteret nogle fejl på Pio 507. Så nu kigger jeg lidt på den, er det rigtigt at der ikke "nogle fejl"
Mvh |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Der har ved tidligere modelserier været nævnt flere problemer med 43"(nu 42") modellerne kontra 50" modellerne, hvorfor der har været den forskel kan være lidt svært at sige, men som du også kan se her i forummet har det primært været 42" modellerne som har været oppe at vende.. feks har der bla været flere problemer med burnin og "gardiner" på de "små" modeller, men man må så også have i mente at disse serier jo også er de mest solgte så den procentuelle fejlrate gør måske at man ikke støder på så mange 50" med fejl. Men jeg syntes da roligt du kan købe det, der er jo mandagsmodeller alle vegne og det er jo altid naboen det går galt for |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
pemoz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Jeg havde den samme dilemma.... jeg købte faktisk et 427XA men leverede det tilbage på grund af skygger... men da billedet ellers var meget godt og Pioneers design endu bedre, så købte jeg et 507XA fordi jeg havde heller ikke fundet så meget negativt om det... jeg har nu haft det i knap 2 uger og er meget tilfreds med dette TV.... jeg sidder ca 3 meter fra og det er helt fint synes jeg...
|
|
Pioneer PDP-507XA
Samsung LE32M51 Denon S-301 Xbox 360 |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Ingen fejl på min-og har heller ikke hørt om fejl på den.Ved godt at der ikke er solgt lige så mange 507 som 427-men.......,men sys at det er påfaldende at man ikke har hørt fra een eneste med fejl.(eller er det mig som husker dårligt?) lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg kan heller ikke lige huske nogle, og det var det samme med sidste års modeller pdp-436 & pdp-506 der var en del fejl i de første af modelserien pdp-436 som var særlig følsom overfor burnin, dette kunne dog løses med en firmware opgradering (mener kun det var de første 3 mdr. modeller) men der var ingen problemer overhovedet med pdp-506 modellerne og der vil jeg syntes der er gået så lang tid at var der fejl på bare nogle af 50" versionerne havde man hørt om det nu, men det har jeg ikke stødt på hverken i danske eller i avforums... dermed ikke at der ikke kan være tv derude med fejl.. men det tyder på at fejlraten er mindre... der er jo osse forskel i panelerne. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
Uden sammenligning i øvrigt, er det vist det samme der er gældende for Panasonic PV60/600 modeller så vidt jeg kan læse. Purple snakes etc. på 42" men ingen problemer med 50". Så der er måske teknologi forskel.......
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |