|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sbak ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 04-Marts-2007 kl. 15:16 |
Hej Jeg har brug for en tv i den billige ende til soveværelset. Jeg har kig på 3 modeller. Medialine 26 med indbygget dvd. pris 4900kr inkl. fragt. den indbyggede dvd tiltaler mig http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=500112996 Samsung LE26R32B 4490kr inkl. fragt Mirai DTL-527V200 3953kr inkl. fragt Er der nogle der har et forslag til et bedre tv der helst ikke må være dyre. Nu har jeg et philips tv i stuen som jeg er glad for, den har en god og automatisk omskiftning i mellem de forskellige widescrean format, hvordan virker det på de billige modeller? Jeg har kigget nogle billige philips tv men synes ikke de er så gode. Mvh Søren |
|
![]() |
|
sbak ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Skal max være mellem 26 og 32" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |