|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
datyfon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 06-Marts-2007 kl. 11:05 |
Hej alle sammen. Jeg står over for at skal have mig en 42" plasma med ophæng. Jeg har et budget der hedder max 10000. Jeg havde oprindeligt bestemt mig for en 42PM1MA. Er nu kommet i tvivl om kontrastforholdet er ok på denne skærm? Har i eventuelt et bud på en skærm? /Tyfon Redigeret af datyfon - 06-Marts-2007 kl. 11:21 |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Panasonic pv60......evt. fra Tyskland.....så finder du ikke bedre kontrast lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
datyfon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Tak for svar. Kan den fåes i sort? Ved du om den kan skaffes i dk til unden 10 k? |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Den kan ikke fåes i sort, det er kun de nye modeller fra Panasonic der kommer i sort. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
ok, men ved du om den lg skærm jeg havde tænkt mig er ok? 42PM1MA ? |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Ja..den er o.k(det er der jo så meget der er)-men når du godt vil have KONTRAST,hvorfor så ikke købe det bedste hertil? Den nye Pana px 70 som er lige på trapperne,vil med garanti kunne købes i Tyskland for ikke meget over 10k.......og det med Euro GARANTI på lrev |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved såmænd ikke om kontrasten er så vigtig igen ( har ikke så meget styr på det ). Men den LG skærm har et flot design og en attraktiv pris syntes jeg |
|
![]() |
|
![]() |
Ja.....lidt under 8k så vidt jeg husker. Den er okay.....men Pana. er VÆSENTLIG bedre,men kun lidt dyrere. Valget er dit ps:Kontrast er MEGET vigtigt.......vigtigere end så meget andet. lrev |
|
|
|
![]() |
|
Bummerten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Tyskerland Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Jeg har lige fået Samsung PS-42E71H.
Den kan klart anbefales. Den står utroligt godt med HD-DVD kørende og Parabol står rigtigt flot. Jeg har ikke set noget analog TV endnu, det bruger jeg slet ikke efter jeg har fået Parabol og HD-DVD. http://www.xave.dk/index.php/product_detail/product_id=485 Det kan klart anbefales. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Nu får jeg nogen på hatten Ingen problemer med det overhovedet - glæder mig over det hver gang at jeg tænder for det. Kan klart anbefales Jeg vedlægger en link: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=152608 Redigeret af Hother - 06-Marts-2007 kl. 12:45 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Giv mig en kæp så jeg kan slå Hother oveni hatten
![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Ullum du kan låne en kæp af mig, men så skal du altså også først se mit Samsung. Men Ullum øhhhh kan du låne mig hatten? Redigeret af Hother - 06-Marts-2007 kl. 13:11 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |