recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Underlig lyd fra mit nye lcd (lg 32LE2R)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUnderlig lyd fra mit nye lcd (lg 32LE2R)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ugge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Underlig lyd fra mit nye lcd (lg 32LE2R)
    Sendt: 14-Marts-2007 kl. 20:54

Hey..

Har lige fået mit nye LG hjem, men der kommer en lidt underlig lyd. Den er rimelig konstant, lydniveauet svinger dog. Det lyder lidt som noget der rammer en blæser (fx pap) og så alligevel ikke helt den samme lyd.

Nogle ideer til hvad det kan være? Skal jeg bare ringe til forretningen imorgen og sige jeg vil have lavet det/eller et andet lg?

MVH

Ulrik P

Til top
Ugge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2007 kl. 21:50

Ja fik det idag.

Har lige læst herinde, at jeg ik ligefrem er den eneste med pågældende problem. Kunne de nemt lave dit tv?

Læste også at ved at skifte til dynamisk igen, ville problemt forsvinde, og det gjorde det. Så på en måde ved jeg ikke om det er lidt for besværligt, hvis billedekvaliteten ellers er ok på dynamisk, eller kvaliteten er måske bedre med andre indstillinger (din mening) ?

Kan godt være jeg lyder som en lidt doven person (det med at beholde det), men har glædet mig meget til at få det, og lidt besværligt at sende ind igen, og der vil sikkert gå et godt stykke tid før jeg får det igen.

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2007 kl. 21:56

Retur med det - men ikke til reparation - du har jo lige fået det, så det skal bare ombyttes til et nyt. Det bør ikke tage ret lang tid.

Ikke være doven, det fortryder du i længden

Hvor har du iøvrigt købt det ?

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Ugge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2007 kl. 22:06

Okay, jeg ringer til dem imorgen

Brugte nemlig også den der "standard" indstilling istedet for dynamisk, og synes også det var lidt pænere der.

Jeg har købt dem igennem calamus A/S, kom i kontakt med dem, fordi min bror's kolega kender en salgskonsulent derfra.

Man kan jeg forlange jeg vil ha et nyt? Fordi de vil vel sikkert foreslå at reparer det?

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2007 kl. 22:30

Det vil jeg mene du kan når du lige har fået det idag.

Hvis det er købt som et webkøb og ikke i en fysisk forretning, har du jo 14 dages fuld returret - så er det bare at returnere det hvis der er noget vrøvl og købe et nyt.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu