Jeg vil gerne have lidt hælp til at sove om natten. Jeg er i følgende dilemma, skal jeg købe en VGX-XL302 eller skal jeg købe en VGX-XL301 samt en Playstation 3?
VGX-XL302 har følgende fordele, alt-i-en boks, lidt kraftigere cpu + flere ram og mere harddisk. og så kan jeg brænde blue-ray dvder. Problemet med at brænde blue-ray er at discen er pisse dyrer, de skal nok komme ned i pris, men så komme hardwaren også ned i pris og så kan jeg jo bare købe et drev og installere det i VGX-XL301 om 1-2 år .
VGX-XL301 + PS3, giver den åbentlyse fordel at jeg kan spille PS3. Tilgængæld skal jeg have 2 "bokse" stående + en ekstra fjernbetjening, minus på WAF. De ekstra ram og harddisk som VGX-XL302 har kan jeg jo bare købe og installere hvis behovet opstår. Jeg ved ikke endnu hvor støjsvag en PS3 er, men hvis den er så støjsvag som Sony påstår så tror jeg det bliver en VGX-XL301 + PS3 løsning.
Iøvrigt så kan VGX-XL302 og VGX-XL301 ikke købes i Danmark, hvilket givet det problem at jeg ikke kan få dansk tastatur, noget der har erfaring med tysk eller engelsk tastatur, er det for træls?
Nogen kommentar til ovenstående?
Iøvrigt hvis der er nogen der kender til et bedre Vista Media Center (uanset pris) så vil jeg gerne hører om det.
Krav: Passiv kølet, Vista, høj WAF, Intel Duo Core2, HDMI 1.3, VIIV, WLAN, Bluetooth 2.0, Dual tv-tuner.
MV Samuel