|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kkandler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() Sendt: 21-Marts-2007 kl. 10:14 |
Jeg har nu haft mit Pioneer 427 i et halvt års tid. Igår begyndte den at slukke
ned, af sig selv, efter ca. 3 sekunder. Der står "Internal protection circuit turns power off [SD 05]" Har forstået at det er en eller anden kreds der fungerer lidt som en følsom sikring og slukker fjernsynet hvis den føler at der er overspændning e.l. Har prøvet lidt forskellige ting som at hive alle kabler ud og tænde det og hive strømstikket ud i nogle timer. Sidstnævnte fungerede i en 10 minutters tid hvorefter problemet genopstod. Jeg har læst i instruktionsbogen til TVet. Der står at man skal kontakte Pioneer. Jeg vil bare høre om der er nogen der har haft samme problem og løst det selv. Jeg har ikke den store lyst til at slæbe TVet ned til posten og sende det :( |
|
Samsung ES7005 46"
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Side 103 nederst http://www.abtelectronics.com/images/products/PDF_Files/PRO- 940-1140HD_om.pdf Code: Message: Check: |
|
![]() |
|
kkandler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Jeps, har læst det i min instruktionsbog. Da jeg har et 427 er der ikke nogen
speaker cables på ydersiden, så det kan jeg ikke prøve. Andre forslag? |
|
Samsung ES7005 46"
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Ja, ring til support :) hvis der ikke er kabler på ydersiden tyder det på det er en fejl inden i tv'et. Men måske kan support sige mere om hvad det er og om det er nødvendigt at sende ind.
|
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
![]() |
jeg har fået oplys af en forhandler at pioneer henter og bringer skærm. ved ikke om det gælder parallel import, men start med og ringe til forhandler det er måske en løsning, o det er og vende det 220 volt stik i stikkontakter, der er noge apparater der reseter sig når man gør det.
|
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |