recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amoi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAmoi

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
moose Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Marts-2007
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Emne: Amoi
    Sendt: 24-Marts-2007 kl. 07:56
I Elgiganten har jeg set et 37" Amoi, et mærke som jeg aldrig havde hørt om. Ekspedienten kaldte det "Asiens svar på B&O", og jeg må indrømme, at det var flot, og billedet stod tilsyneladende også godt i forhold til de nærmeste apparater.
Er der nogen, der kan sige for og imod dette eventuelt sammenholdt med fx. Sharp LC37XD1E, Toshiba 37EL67ZG og Sony KLD-40W2000, som oprindelig stod som de øverste på min liste over mulige.

Det virker som om, at der ikke er digital tuner i Amoi'en, men jeg tror der måske er nye modeller undervejs (måske er kommet), for jeg synes, det findes på deres hjemmeside. Det passer vel meget godt med, at de var sat rimelig meget ned i butikken.

Tak for Jeres svar.
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 08:12

Hej!

Amoi er et Kinesisk produkt-som er designet af en Dansker.

Indpakningen fejler bestemt ikke noget,så er det spørgsmålet med det indeni!

Ville personligt KLART foretrække et JAPANSK produkt som f.eks. Sharp XD1E

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu