recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digital tuner til LE40M71B (Samsung TV)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDigital tuner til LE40M71B (Samsung TV)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
roer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Emne: Digital tuner til LE40M71B (Samsung TV)
    Sendt: 25-Marts-2007 kl. 11:05

Hej

Jeg ønsker at købe Samsungs LCD TV LE40M71B. Desværre har den ikke digital tuner, hvorfor jeg skal have købt dette ved siden af.

Jeg ønsker dog ikke at skulle bruge 2 fjernbetjeninger (1 til kanalskift på tuneren og den anden til fjernsynet i øvrigt). Jeg har ladet mig fortælle, at der er visse digital tunere som man kan styre vha. den originale fjernbetjening til LE40M71B, hvorved man undgår 2 fjernbetjeninger. Har nogen af Jer kendskab til, hvilke digitale tunere der er tale om (jeg har ladet mig fortælle, at det er oplyst i manualen til LE40M71B, så har nogen et link til denne, vil det også være fint).

Alternativet er selvfølgelig at købe f.eks. LE40M73B versionen i Tyskland (der har indbygget digital tuner), men så risikerer jeg, at danske undertekster ikke er understøttet af den indbyggede tuner. 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu