recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spil som virker/ikke virker på PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpil som virker/ikke virker på PS3

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Emne: Spil som virker/ikke virker på PS3
    Sendt: 25-Marts-2007 kl. 17:30

Af de spil som knægten har, der kommer her en lille liste over hvilke der ikke virker/virker på PS3.

Ikke virker:
Nemo
WRC 3 (World Rally Champion 3)
Ice Age 2 - Enorm skuffelse
Tekken Tac
Cel Damange Overdrive
Crash - Twinsanitt

Spil som virker:
Starwars Battlefront II
Lego - Starwars
Lego - Starwars II
Buzz - Jungle Party
Hugo - Bukkazoom
Fifa Football 2005
Manic Mole
RCrevenge
Rayman 3
Tekken 4
Tekken 5
Ty 2
Super Kart GP
Red Dead Revolver

Knægten har lidt PS1 spil, men dem har jeg slet ikke giddet teste, da han alligevel ikke gider spille dem.

Redigeret af Kandersen - 25-Marts-2007 kl. 17:52
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 18:02
Officiel liste. Jeg kan ikke rigtig se, hvad du vil med den her tråd...
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 18:04
Ikke noget. Jeg skriver selvfølgelig bare for sjov skyld, og satser ikke på at det har nogen interesse for nogen overhovdet!
Til top
Zuluop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2006
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 22:56

haha Naiera.....latterlig kommentar!

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 23:01
Hvorfor det?

Den officielle liste sparer jo folk for at teste deres spil og gør en tråd som
denne overflødig.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2007 kl. 23:42

Gør den nu også det?

Hvad siger listen om spil som IKKE står på listen? Jeg formoder Naiera har et ualmindeligt godt bud på dette. Mindst lige så god som hans kommentar.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 08:46
Idéen er jo, at spillet virker, hvis det står på listen! Hvis ikke, så er der ingen garantier. Indtil videre har jeg hørt om et enkelt spil, som ikke var på listen, men kørte fint. En tråd som denne skulle evt. laves om til at handle om spil der ikke er på listen, men som umiddelbart virker som de skal. Ellers er tråden altså ret ubrugelig.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 10:19

Faktum er, at listen kan bruges, hvis man kan finde det spil som man vil vide noget om. Men da listen langt fra er komplet, så gør den sig selv ubruglig mht. idegrundlaget. (Ideen med en liste må jo ligesom være, at man kan slå et hvilket som helst spil op, og se om det virker).

Jeg kunne godt have valgt at kun skrive de spil, som listen ikke har med. Men ærlig talt, så gider jeg ikke/orker jeg ikke hagle listen igennem hver gang. Det var hurtigere at blot skrive de 18 spil som jeg havde kendskab til.

Hvis informationen er ubruglig, so be it! Hvis det generer din lilletå, at jeg har skrevet indlægget, fordi du ikke synes det er relevant, tja så find på noget andet at foretage dig.

Sidst. Jeg har ualmindelig svært ved at se, at din kommentarer skulle være mere berettiget end mit oprindeligt indlæg.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

(Ideen med en liste må jo ligesom være, at man kan slå et hvilket som helst spil op, og se om det virker).

Idéen med den her omtalte liste er, at hvis spillet er på listen, så virker det. Meget længere er den altså ikke. Hvis spillet ikke er på listen, så er der meget stor sandsynlighed for, at det slet ikke virker, eller kører, men fuldstændig ubrugeligt. Så der er sådan set ikke så meget, andre lister kan tilføje.

Sidst. Jeg har ualmindelig svært ved at se, at din kommentarer skulle være mere berettiget end mit oprindeligt indlæg.

Tja, du kan da vælge at se mine fuldstændig vilde provokationer som en kommentar på din 'enorme skuffelse' over, at Ice Age 2 tilsyneladende ikke virker. Hvis ikke det er på den officielle liste, er det jo ikke så underligt.

Redigeret af Naiera - 26-Marts-2007 kl. 13:14
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 13:30

Prøv nu at fat.

• IceAge 2 står ikke nævnt på listen - spillet virker ikke.
  • Red Dead Revolver står ikke nævnt på listen - spillet virker.

Så din antagelse ang. den officielle liste er enten forkert, eller listen er ikke komplet.
At du vælger at tro, at man kan slå alt op på listen, og det som ikke er der, det ikke virker. Det ændre ikke ved det faktum, at du tager fejl!

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 13:43

Prøv nu at fat.

Ja, det samme kunne jeg da sige til dig. Jeg har lige netop nævnt, at en sådan liste her på siden kun kan se sin anvendelse, hvis den benyttes til at finde spil der ikke er på listen, men som virker alligevel. Andet ville være ubrugeligt.

IceAge 2 står ikke nævnt på listen - spillet virker ikke.

Jep, det er jo logik for høns. Hvorfor er du så skuffet?

Red Dead Revolver står ikke nævnt på listen - spillet virker.

Ja, som skrevet tidligere i dette indlæg...

Så din antagelse ang. den officielle liste er enten forkert, eller listen er ikke komplet. At du vælger at tro, at man kan slå alt op på listen, og det som ikke er der, det ikke virker. Det ændrer ikke ved det faktum, at du tager fejl!

Næh, du har vist ikke fået læst mine indlæg ordentligt. Jeg garanterer skam ikke for, at hvis det ikke står på listen, så virker det med 100% sikkerhed ikke, for noget af det første jeg gjorde her i tråden var da vist også at nævne, at jeg kendte til i hvert fald ét spil, som ikke er på listen, der dog tilsyneladende skulle køre fint.

Men du lagde dog ikke op til noget i den retning, med dit første indlæg i tråden. Det virkede helt sikkert som om, at du aldrig havde hørt om den officielle liste, og havde fået det indtryk, at det var nødvendigt at bygge en op fra bunden.

Redigeret af Naiera - 26-Marts-2007 kl. 13:45
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2007 kl. 14:42

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

IceAge 2 står ikke nævnt på listen - spillet virker ikke.

Jep, det er jo logik for høns. Hvorfor er du så skuffet?

Skuffet er jeg sådan set kun ud fra det synspunkt, at det er et forholdsvist nyt spil.

Næh, du har vist ikke fået læst mine indlæg ordentligt. Jeg garanterer skam ikke for, at hvis det ikke står på listen, så virker det med 100% sikkerhed ikke

Jeg synes nok jeg har læst dine indlæg ordentligt, hvilket gør det så meget mere forvirrende, når du f.eks skriver:
"Ice Age 2 tilsyneladende ikke virker. Hvis ikke det er på den officielle liste, er det jo ikke så underligt. "

Du skriver jo direkte, at det ikke er så underligt at det ikke virker, når det ikke er på den officielle liste. Ergo du går ud fra, at spil som ikke er på listen ikke virker.
Og du lagde endda selv ud med, at du havde kendskab til spil som ikke står på listen men som virker.
Det kan næppe henlægges under betegnelsen, Logisk!!

Men du lagde dog ikke op til noget i den retning, med dit første indlæg i tråden. Det virkede helt sikkert som om, at du aldrig havde hørt om den officielle liste, og havde fået det indtryk, at det var nødvendigt at bygge en op fra bunden.

Det gør da ikke tråden mindre relevant. Det eneste som gør det irelevant, det var hvis den officielle liste var brugbar, hvilket jeg nu har brugt indtil flere (og for mange) indlæg på at forklare dig, at det er den ikke! Og den bliver altså ikke mere brugbar af, at du konstaterer gang på gang, at det er logik for burhøns, at spil der ikke står på listen, at de ikke virker. Det er en direkte forkert antagelse! Du har jo endda selv skrevet, at du har kendskab til titler som ikke er med på listen og som virker.
Ergo er det IKKE logik for burhøns. Tværtimod!

Den officielle liste er en liste over de titler som DE har kendskab til. Titler som de ikke har kendskab til, dem kan du ikke finde noget brugbart over.

Listen kan bruges hvis man står med en title som ER på listen. Ellers er den ikke brugbar!
Gider man søge der først, for derefter at søge andre steder, så er det sådan set fint nok med mig. Men som jeg forstår dit oprindelige indlæg, så mener du ikke der er behov for andre lister. Guderne må vide hvorfor, for kort tid efter modsiger du dit eget argument!

Som jeg også skrev, så kunne jeg godt have nøjedes med at skrive de titler som ikke er på den officielle liste. Men det var hurtigere at skrive de 18 titler, fremfor at søge efter dem først på listen, og så derefter skrive dem ned.

Jeg fatter simpelthen ikke, at du kan have så meget imod information som dette, uanset om det for dele af informationens vedkommende er tale om dobbelt information (fordi det for de listede titler kan findes i en officiel liste).
Tråden ville under alle omstændigheder have været oprettet med de titler som ikke fremgår af den officielle liste!

Crist! Jeg er satme ved at blive for gammel til sådan nogle diskussioner her. Man undres sgu over, at menneskelig adffærd kan være forskellig!

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu