|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Iznogoud ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 26-Marts-2007 kl. 18:23 |
har nu langt om længe fundet frem til at det skal være en sharp mpdel jeg vil have fat i. og har flg. modeller til rådighed. SHARP LC-37RA1E LCD TV til en pris af 12.990,00 SHARP LC-37RD1E LCD TV til en pris af 13.790,00 Sharp Aquos 37GE1E til en pris af Kr. 11.999,00 Sharp Aquos 37" 37XD1E til en pris af 14.999,00 Den første model ( RA ) kan jeg afhente/købe i den nærmeste HIFI klub hvor de også påstår at der ikke er meget forskel på den og så XD modellen.? kan det være rigtigt? XD modellen skulle jeg så kunne anskaffe mig igennem geco... men kan forstå at de har lidt leverings problemer... men har som tidligere nævnt ovenstående muligheder at vælge imellem. jeg skal primært bruge tv'et til alm. tv brug, DVD film samt lidt spil og internet.
nogen der kan afse tid til at hjælpe lidt? på forhånd tak! Iznogoud |
|
![]() |
|
Iznogoud ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
ER der slet ikke nogen af de 74 der har været inde og se topic som kan hjælpe????
|
|
![]() |
|
hodl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
stod der virkeligt HIFI-klub over døren der hvor du spurgte om div SHARP modeller?????? det håber jeg da ikke. forskellen ligger i at: RA=analog signal HD-READY RD=digital signal HD_READY GE=gammel model XD1E=digital signal FULL HD synes da det er da vær at oplyse sine kunder om. er desuden YDEREST tilfreds med min XD1E (snart 3 mdr. føsdag) |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Det syntes jeg er ekstremt dårlig vejledning hvis ikke de redegører for hvad forskellen er og hvad den betyder. teknisk er der stor forskel, billedmæssigt måske mindre. XD1 er jo et Full HD panel, med en opløsning på 1920x1080 mens RA modellen "kun" er et standard HD panel med en opløsning på 1366x768 Til almindelig brug betyder dette i sig måske ikke så meget for billedkvaliteten, men det har stor betydning for de der vil køre HTPC med 1:1 pixelmapping over HDMI i full hd opløsning, eller for de der vil bruge den til HD-DVD/Blue-Ray, PS3 eller lign. Jeg kender ikke billedkvaliteten af RA modellen så jeg kan ikke udtale mig om hvorvidt den generelle billedkvalitet er på højde med XD1 modellen - men alt andet lige så er XD1 modellen topmodellen med det for nogle eftertragtede Full HD panel.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
hodl. yup der stod HIFI-klub over døren.. de havde endda små vimpler/flag hvor det også stod... kan så forstå på din udmelding at jeg på ingen måde kan samligne RA og XD modellen? vil man kunne mærke en stor forskel når man ikke lige ser på at den ene har full HD? |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
De vil meget hellere sælge dig den de har på lager-resten rager dem en skid i det firma lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
lrev på jobbet
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Ja.....så glem det firma,og find din XD1 et andet sted......da det er den som "rykker" lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
hellere ind gerne... kender du et sted hvor de ligger inde med een?
![]() |
|
![]() |
|
hodl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
jeg har ikke set RA "live" da jeg i tidernes morgen var hos Geco og se på XD1E. havde han en 32" SD1E stående ved siden af. ganske fint billede der var på. det var dog DVD. prøv at ring til Geco eller Licotronic. ved at de hellere end gerne vil vise det frem. god jagt. |
|
![]() |
|
kuncha ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2005 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
et par tusser at spare her |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |