|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Markov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 26-Marts-2007 kl. 21:28 |
Jeg har nu i 12 dage været ejer af et Philips 32PF9731. Generelt synes jeg tv'et har en rigtig god billedkvalitet (bruger kun dvb-t). En ting der dog irriterer mig grænseløst, er, at billedet nogen gange hakker ved panoreringer (det behøver ikke være hurtige panoreringer). Desuden er hurtige rulletekster nogen gange næsten ulæselige. Jeg har specielt lagt mærke til det ved tekster, der kører hurtigt fra højre mod venstre nederst i billedet - som f.eks ved afslutningen af Aftenshowet på DR. Jeg har som udgangspunkt benyttet Bendixs indstillinger fra denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11106& KW=9731 Er der nogen der har et bud på hvad der kan være i vejen (fx. indstillinger/firmware...)? Jeg har kun 2 dage tilbage af returretten, så det ville være rart med nogle hurtige svar. Mvh. Marko Redigeret af Markov - 26-Marts-2007 kl. 21:29 |
|
![]() |
|
Ais1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Slå Digital Natural Motion til - det er lavet for at fjerne flimmer/judder (som
de kalder det) ved panoreringer. Men generelt så prøv dig frem med indstillingerne - det er jo ikke bendix men dig der skal se på det :) Redigeret af Ais1 - 27-Marts-2007 kl. 12:54 |
|
Ais out
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |