recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LE40M73BD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LE40M73BD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vergo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LE40M73BD
    Sendt: 28-Marts-2007 kl. 22:43
Vi har købt et Samsung LE40M73BD, Vi er sådan set rigtig glade for det. Mit problem lige nu er bare. Jeg syntes at det virker som om der er fjel på skærmen. Billederne er sådan set rimelig skarpe. Det er bare som om at den på nogle steder af skærmen fokusere ud og ind, Bliver lidt uskarp. Men kun på noget at billedet. Det er lidt svært at se men det forstyrre øjet. Billedet bliver også ved bare lidt hurtige bevægelser underligt. meget svært at forklare hvad det er men det ser forkert ud. Andre der har noget med deres samsung skærm. Jeg er ikke meget for at give 400kr tur retur hvis det viser sig at det bare er mig der er underlig. men jeg syntes da godt nok at en skærm til den pris skulle være bedre end denne. TRods det at skrarp hed er god.
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2007 kl. 08:10
Hvis du kører 100Hz så prøv at slå det fra.
Til top
vergo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2007 kl. 13:05
Det vil jeg da så prøve. Skal nok lige skrive ind om det hjælper. Og tak for hurtigt respons. ER ellers meget glad for lcd skærmen, billedet står virkelig flot og skrapt. Andre der ellers har erfaringe med denne lcd skærm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu