recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægophæng PX70 42" hjælp til skruer!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVægophæng PX70 42" hjælp til skruer!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Emne: Vægophæng PX70 42" hjælp til skruer!
    Sendt: 31-Marts-2007 kl. 12:37

Hej

Jeg har det originale Panasonic vægophæng til min 42" PX70.

Der er 2 forskellige længder skruer med og iflg manualen er det afgørende om man har et PA 50 eller et PA 500. Men nu har jeg jo et PX70. Skal jeg så bruge PA 50 skruerne?

Jeg skal sætte det op på en murstensmur. Hvad skal jeg bruge at skruer og plugs til det??

Til top
madd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-November-2006
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2007 kl. 13:23

Hej,

Du skal bruge de lange skruer samt en lille og en stor afstandsmuffe på hver skrue til PX70'eren.

Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2007
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2007 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af madd madd skrev:

Hej,

Du skal bruge de lange skruer samt en lille og en stor afstandsmuffe på hver skrue til PX70'eren.

Tak!! Men hvorfor egentlig? Hvorfor ikke bare bruge de korte og en lille afstandsmuffe? Kan man ikke det?

Til top
Kimv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2007
Point: 144
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2007 kl. 20:34
Oprindeligt skrevet af Steen2000 Steen2000 skrev:

Hej

Jeg har det originale Panasonic vægophæng til min 42" PX70.

Der er 2 forskellige længder skruer med og iflg manualen er det afgørende om man har et PA 50 eller et PA 500. Men nu har jeg jo et PX70. Skal jeg så bruge PA 50 skruerne?

Jeg skal sætte det op på en murstensmur. Hvad skal jeg bruge at skruer og plugs til det??

Har det samme som dig det kan ikke lade sig gøre at montere px70 hvis du bruger afstandsstykker eller de lange skruer. Så for mig er det bare 4 små skruer uden afstandstykker. Hvis skruerne ikke er i niveau med midten af skinnerne kan jeg ikke montere fjernsynet på min væg da det rammer vægbeslaget.

Redigeret af Kimv - 02-April-2007 kl. 20:43
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu