recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ujævnt billede på 32PF9731
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUjævnt billede på 32PF9731

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brian Broe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Emne: Ujævnt billede på 32PF9731
    Sendt: 04-April-2007 kl. 23:17
Hejsa. Jeg kan ikke lige finde noget om dette emne, men jeg håber at nogen kan hjælpe mig alligevel..

Jeg købte for knap en måned siden et 32" Philips 9731 LCD. Det er et utroligt lækkert og flot TV med et rigtigt godt billede. Dog synes jeg at billedet virker noget ujævnt når man panorer hen over en ensfarvet flade, som f.eks. en fodboldbane eller en ensfarvet væg. Det virker som om der er nogle pletter/brede striber hvor farven er en lille bitte smule lysere end andre steder. Og nej.. Det er ikke fordi de klipper græsset så der er striber.  Det virker nærmest som om det er snavs/støv på skærmen, men det er det ikke.

Inden jeg fik dette TV havde jeg et Toshiba 32" WL66ZS som jeg leverede tilbage fordi jeg syntes at der var nogle mørke striber. Jeg ikke om jeg har været uheldig, eller om jeg bare er sart og LCD har et ujævnt billede..

Er det mig der er sart, eller er der noget i vejen med mit TV?

På forhånd tak
Brian
Til top
Brian Broe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 21:38
Ingen der har oplevet noget lignende?

Man lægger slet ikke mærke til det når billedet ikke panorerer hen over en ensfarvet flade, men når den så gør det, så ligner det at skærmen er en smule støvet i nogle striber og pletter på 5 cm bredde. Jeg håbede egentlig bare at få at vide at sådan er LCD TV, men hvis andre ikke har det samme "problem" så bliver man jo nervøs..

I øvrigt så er det også lidt lysere i det ene hjørne som om baglyset ikke bliver helt blokeret helt ude i hjørnet, men det er noget helt andet end det inde midt på skærmen..

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu