|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
mummifar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2006 Status: Offline Point: 152 |
![]() Sendt: 08-April-2007 kl. 11:50 |
Hey Ja, jeg har endnu ikke fået fat i et fladskærms TV, men en af grundende til det er at jeg er blevet lidt i tvivl om hvilket TV der er bedst til mine behov. Groft sagt skal det bruges til 45 % spil, 45 % TV og 10 % film, men skal det så være LCD eller Plasma? Takker mange gange på forhånd. |
|
![]() |
|
jens0804 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 393 |
![]() |
Tja det bliver sku svært med mindre du er ligeglad med billedkvalitet. Du kan sikkert godt finde et 32" LCD du kan spille på, men et LCD til 6000,- er ikke til at holde ud at se tv på. Bare min mening. |
|
m.v.h Jens Christensen
Panasonic TH-42PV500E + TH-P37X10Y, Samsung SMT-H3126 , Sony BDP S550, Digiality CX-302T, Technics SA-DA 8 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Til 6000,- får du slet ikke noget godt. Er det et krav at du SKAL købe nyt TV, lige nu? Jeg ville vente. Og eventuelt bruge tiden til at finde ud af, hvor vigtigt det er at have god billedkvalitet på film og TV, og du så kan leve med at være begrænset i det antal timer spillene kan spilles i træk, uden at skærmens helbred skulle komme i fare (ved plasma kan det anbefales at holde sig under 5 timer ad gangen, med spil og andre ting der har statiske elementer).
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Da der kun kan bruges Kr. 6000 så kan der kun være tale om LCD, og af ringe kvalitet, der fås ikke noget godt til de penge. Et CRT vil slå den kvalitet med flere længder. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Tja - 6000 kr er ikke meget..... men hvis du ikke kan vente til du har lidt mere at gøre godt med kan du evt se på disse Hos Justbuyit LG 32LC2R 6.299 kr LG 32LE2R 5.299 kr Hos Godpris LG 32LE2R 5.299 kr Samsung 32R32B 5.499 kr Samsung LE-32R71B 6.499 kr Samsung LE32S71B 6.299 kr Men uanset hvad bør du se dem i virkeligheden inden du køber. PS: Jeg har kun fundet ovenstående ud fra pris ! Samt at Justbuyit og Godpris er gode forhandlere.
|
|
![]() |
|
Lungbrush ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2006 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Hvis det kun skal være 32 tommer så er Toshibas nye modeller da ikke noget skidt bud. Evt bestilt hjem fra Tyskland (som jeg selv lige har gjort) Jeg giver 7450 med fragt og det er ved cash on delivery, så det kan blive endnu billigere. Og det er som sagt for en 37 tommer med dvb-t (37C3030D) 32 tommers udgaven koster i dkk 5730 kr fra www.digitalo.de, så med fragt tror jeg faktisk det passer i dit budget. Og det er som sagt den dyreste af dem da den har dvb-t.
|
|
![]() |
|
mummifar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2006 Status: Offline Point: 152 |
![]() |
Hvis valget f.eks. stod mellem disse to, hvilket ville I så vælge? - og er det overhovedet nogle fjernsyn i kan anbefale? Eller Redigeret af mummifar - 08-April-2007 kl. 19:00 |
|
![]() |
|
Lungbrush ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2006 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Samsungen er ikke noget særligt godt tv - ringe analogt billede og dårligt sort, desuden er looket så billigt og plasticagtigt - dvd er heller ikke for godt på det. Gaming er ok, men ingen af dem jeg har set har kunne levere noget ok. med non-hd signaler. Toshibaen er en anden sag, men hvorfor ikke gå efter en af de nye 3000 modeller, der er stort set ingen prisforskel?? |
|
![]() |
|
![]() |
Kan du linke til et forretning der sælger disse 3000 modeller? - og hvad kan de udover den model jeg foreslog? |
|
![]() |
|
![]() |
www.digitalo.de sælger dem i de udgaver der er kommet. Fordelene ved den nye udover det pænere design (synes jeg) er at den har flere billedforbedrende ting under hjelmen, at den snapper et 1080p signal (som den self. nedskalerer) Bedre lyd (hvis du altså ikke har planlagt at smide lyden videre til et anlæg) Og i den dur ... ikke noget vildt, men i mine øjne nok til at gøre den til et bedre køb Der kommer iøvrigt en omfattende anmeldelse op her http://www.hdtvtest.co.uk/ af den her inden længe |
|
![]() |
|
![]() |
Så den kan producere 1080p, sammen med f.eks. en PS3, via HDMI? |
|
![]() |
|
![]() |
Okay, lige et spørgsmål mere:
Hvad er forskellen på modellerne 32C3000P, 32C3001P og 32C3030P? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |