recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nulstil MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNulstil MCE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Emne: Nulstil MCE
    Sendt: 08-April-2007 kl. 23:24

Hej..

Vista MCE er ikke for klog.. eller også er jeg ikke

Jeg har tidligere haft den til, at overvåge en server destination med musik, men denne er nu fjernet og jeg har fjernet mappen fra MCE's mapper som den skal overvåge.

Alligevel har jeg dobbeltlokationer overalt i mit musikbibliotek i MCE da den stadig tror filerne fra serveren er tilgængelig hvilket den selvfølgelig fejler på når man prøver, at afspille.

Kan jeg på nogen måde nulstille dens cache så den indlæser alle mapper på ny?

Til top
lenny100 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Oktober-2006
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2007 kl. 12:21

Prøv dette:

Slet hele dit mediebibliotek i media player (ikke i MCE). Husk at fjerne markeringen med at den skal slette filerne også

Fjern derefter links til mapperne i oversigten over mapper som den skal overvåge.

Genindlæs mediebiblioteket

!!!HUSK at fjerne markeringen med at den skal slette de filer som du fjerne i mediebiblioteket!!!

/Lennart

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2007 kl. 12:26

Hej.

Jeg prøvede det i går men det lykkedes ikke for mig. Nok mest fordi jeg var bange for, at den skulle slette det hele.

Jeg fandt stedet på harddisken hvor WMP gemmer sine DB's og så slettede jeg dem alle sammen. Vupti, en tom WMP kunne jeg starte op som så begyndte, at cache på ny.

Tak for dit tip.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu