recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sharp XD1 - Baggrundsbelysning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSharp XD1 - Baggrundsbelysning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
moose Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Marts-2007
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Emne: Sharp XD1 - Baggrundsbelysning
    Sendt: 10-April-2007 kl. 18:19

Jeg har nu været ude for 48. gang og kigge på fladskærme, og jeg er nu næsten sikker på, at det bliver et Sharp XD1. Alternativet var Pana PX70.

Jeg tog en Sharp-brochure med hjem og opdager til min forbløffelse, at der er baggrundsbelysning med fire bølgelængder i 37", 46" og 52" men IKKE i 42", som jeg havde satset på at købe. Lyset skulle jvf. Sharp  forbedre gengivelse af de dybe røde farver samt hudfarver.

Er der nogen her, der ved, om det er noget man bør tage med i overvejelsen og eventuelt ændre valget af størrelse (desværre nok nedad), eller om det er en fis i en hornlygte ????

Til top
Kanee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-August-2006
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2007 kl. 18:25
Det er fordi panelet på 42 tommer bliver lavet et andet sted end de andre. Jeg har set begge to, dog ikke ved siden af hinanden. Jeg syntes der var en lille forskel.
Til top
moose Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Marts-2007
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2007 kl. 21:34

Det lyder sq da underligt, at man giver dem samme betegnelse.

Når du siger "lille", er det så ment som "ubetydelig" eller "synlig/mærkbar" forskel ??

Er der nogen der har set dem ved siden af hinanden med samme signal ???

Redigeret af moose - 10-April-2007 kl. 21:35
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu