|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
birk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() Sendt: 10-April-2007 kl. 22:12 |
|
hej jeg har haft oprettet en konto på ps3 den har godkendt den men kan ikke logge på. kan man ikke starte en ny? mvh brian
|
||
![]() |
||
birk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
hej er der ikke en der kan hjælpe mig
![]() |
||
![]() |
||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|
Du kan få tilsendt adgangskode via dk.playstation.com - https://secure.eu.playstation.com/forgotten-password/
Redigeret af Mike S. - 11-April-2007 kl. 01:44 |
||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du kan få tilsendt adgangskode via dk.playstation.com - https://secure.eu.playstation.com/forgotten-password/
mange tak for din hjælp mike s ![]() |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Du kan også bare oprette en ny Master Account, og slette den gamle...
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
![]() |
|
hej zulfo. jeg har prøvet at resette ps3 det gik også fint, men den vil ikke godkende min email adresse. jeg har snakket med support afd til ps3 men hører ikke noget fra dem.
![]() |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
|
jeg tror ikke det hjælper bare at resette din ps3 da det vidst bare får den til at gå tilbage til standard opsætning?
selve din ps3 account's oplysninger er stored online, så jeg tror at din email ikke bliver godkendt fordi den stadig bliver brugt af din (gamle) konto.. hvis ikke du kan retrieve dit password, så er den eneste anden løsning vel at du opretter en sekundær email og bruger den til en ny master account? |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
|
ja det er derfor jeg sagde du kunne oprette en sekundær? www.forum.dk www.hotmail.com www.gmail.com |
||
![]() |
||
![]() |
|
hej nekolas tak for dit svar. jeg forstår hvad du mener, jeg vil prøve at oprette en anden email add. føler du dig tryg med at give så mange personlige oplysninger, når du opretter en konto på ps3 ????
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Det du bliver spurgt efter er Navn, Adresse og fødselsdato - og så PS3'ens serienummer... det kan på ingen måde være "farligt"... |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
![]() |
|
hej zulfo tak for hjælpen, og tak til alle der har hjulpet mig. nu virker det og nu kan jeg være med til at hjælpe andere i samme situation
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |