recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-T tekster på tysk Panasonic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVB-T tekster på tysk Panasonic

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
moose Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Marts-2007
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Emne: DVB-T tekster på tysk Panasonic
    Sendt: 14-April-2007 kl. 07:37

Jeg var meget tæt på at bestille et 42" Panasonic PX730 (PX700) i Tyskland til kr. 11.000, da jeg så, at der var et fælleskøb under opsejling på PX70.

Nu begynder tvivlen igen at nage. Er der nogen, der har erfaringer med DVB-T teksterne på "importerede" Panasonic eller andre problemer ??? 

Til top
moose Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Marts-2007
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2007 kl. 17:01
Er der slet ingen, der har erfaringer med, om teksterne på digital-TV fungerer upåklageligt på fjernsyn købt i udlandet ???
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2007 kl. 17:09

Oprindeligt skrevet af moose moose skrev:

Er der slet ingen, der har erfaringer med, om teksterne på digital-TV fungerer upåklageligt på fjernsyn købt i udlandet ???

Underteksterne virkede på sidste års modeller. Det er der ihvertfald en del brugere som har rapporteret her.

Panasonic advarer mod de tyske modeller, som PX71, og siger de viser underteksterne anerledes end PX70. At der skulle være udfald på DVB underteksterne på de tyske modeller, mens de skandinaviske modeller kører fint. Men det er vist ikke bekræftet af nogen brugere herinde endnu, hverken positivt eller negativt.

Men såvidt jeg ved er PX730 først lige på trapperne, så der er nok ikke nogen som har erfaring med den model endnu.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
sebbe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2007
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2007 kl. 20:42
hvis pana siger sådan er det underligt at der ikke er nogle brugere som har oplevet det? indtil videre skal man nok tage det som en storm i et glas.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2007 kl. 23:15

Oprindeligt skrevet af sebbe sebbe skrev:

hvis pana siger sådan er det underligt at der ikke er nogle brugere som har oplevet det? indtil videre skal man nok tage det som en storm i et glas.

Måske. Men indtil videre har vi ikke haft nogen bruger rapporter her - fra nogen som har købt PX71 eller PX730 i Tyskland (eller via en forhandler med parallel import).

Der er derfor jeg efterlyser erfaringer med PX71/PX730 og undertekster på digital TV DR1 og TV2. Ikke om de vises, men om der er udfald og dårlig timing (i forhold til dialogen).

/Lars

Redigeret af Lars - 14-April-2007 kl. 23:16
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu