|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HighDef ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 15-April-2007 kl. 22:53 |
Hej med jer
Har lovet forældrene at finde et fornuftigt LCD TV på omkring 20" til køkkenet. Nu er det jo ikke 20" man læser flest tests af, så det ville være perfekt hvis der kom nogle forslag til et fornuftigt køb. Prislejet bør ikke være meget over 3.500 kr. På forhånd tak for hjælpen! < ="text/">_popupControl(); |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg har 2 stk. af dette i huset, (børnene har hver et) og de kører upåklageligt må jeg sige. Hvis du "klikker" ind under "Lagerstatus", kan du se at de har det på lager i samtlige centre http://www.computercity.dk/Product/Product.aspx?Identifier=D K36615&sName=LCD+-+0+-20+tommer
Redigeret af Pokerface - 16-April-2007 kl. 07:27 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
HighDef ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Hej Frede
Tak for dit svar. Er der her ikke tale om en computerskærm med en TV-tuner? < ="text/">_popupControl(); |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jo, du har ret, det er det. Til den store, er det selvfølgelig smart nok, når hun nu har sin egen PC'er. Men til den lille, valgte jeg også sådan et, fordi at jeg synes, at de "rene" TV-skærme i denne størrelse er for ringe... Det er nemlig temmelig vanskeligt at finde et med ligeså høj opløsning og ligeså hurtig billed opdatering, som der er på denne "kombi-skærm". Redigeret af Pokerface - 17-April-2007 kl. 08:01 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |