|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rimaraf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 18-April-2007 kl. 19:05 |
Hej folkens
Jeg har et problem. Kan simpelthen ikke finde ud af om jeg kan bruge mit almindelige analoge Stofa-signal til at se analogt tv med et tv der har digital tuner. Som fx vil jeg gerne have et Samsung M87, men den fås kun med digital tuner. Kan jeg så se mit analoge signal med den? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det ville være underligt, at der her i DK sælges et TV uden Analog Tuner. HVIS det er tilfældet.? Så kan det IKKE på nogen måde anvendes på Kabel anlæg, kun sammen med en Stofa Extra modtager. Redigeret af Radiomanden - 18-April-2007 kl. 19:34 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Har lige været på Samsung hjemmeside, der er naturligvis Analog Tuner i TVet. Det ville også være yderst mærkeligt hvis ikke de var, det ville jo udelukke brugen af det for alle med KabelTV, og så har det ingen værdi for de brugere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Rimaraf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Hvor ser du det? Jeg kan kun se at der står Digital Tuner... Er nok mig der kigger efter det forkerte. :)
Nu vi er igang med det tv, så er det rigtig forstået at der er CA-kortudvidelse i ikke? |
|
![]() |
|
![]() |
Fandt selv svar på det med CA-porten. Men jeg tænker, når det analoge net slukkes om et par år og vi udelukkende kører via det digitale net, så har jeg hørt at man sandsynligvis vil gå over til mpeg-4 dekodning i stedet for den mpeg-2 næsten alle indbyggede digitale tv-tunere har i dag.
Jeg har planer om, når jeg får købt tv'et, at investere i et CA-modul der fungerer med StofaXtra's abonnementskort så jeg kan få det digitale spejl. - Er det muligt, når det bliver aktuelt, at købe et CA-modul med en moderne digital tuner så man fortsat kan undgå en ekstern box?? |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Det går ikke, Stofa udsender efter DVB-C standarden og ikke DVB-T som dit TV har indbygget.... Kan TV-et forøvrigt dekode Mpeg4?
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan jeg så ikke få et CA-modul der understøtter det? Der må da være noget jeg kan bruge det til med fordel!
![]() |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Prøv at kigge på denne tråd: http://www.perch.dk/dvb/DVB.php Det omhandler ganske vist til HTPC-er, men det er de samme ting, der gælder, med en indbygget tuner i et TV... Søg også i dette forum, der er del stof om stofa og det digitale spejl.. |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Lodden13 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-April-2007 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg spurgte Stofa om noget lignende for et par uger siden, her følger to forskellige spørgsmål med tilhørende svar:
Hej i Stofa
Til Jess
Og et andet spørgsmål var: Hej i Stofa.
Mvh Jess |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, alt i alt vil det altså sige at jeg ikke ville kunne bruge CA-udvidelsen, så jeg ville kunne undvære en ekstern box? - Det var da sørgeligt.
![]() Men jeg takker for jeres svar. Så blev jeg det klogere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |