|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sunefuglsbjerg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 23-April-2007 kl. 23:39 |
Hej. Jeg har lige fået mit meget lækre Panasonic TH 50 PX70. Superglad for dette. Jeg har endvidere en Panasonic PTAE-700 projektor. Begge har HDMI. Disse skal forbindes til min HDD recorder en Sony RDR-HX1010. Hvordan gøres dette billigst med HDMI?? Har hørt at det skulle være muligt med et "Y-kabel" men kan ikke rigtig finde noget. Skal der virkelig endnu en grim boks til for at undgå at skifte kabler?? Hilsen Sune |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
prøv evt. den her |
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Der findes også en fra Bandridge: VSB1002 2-Port HDMI Switch Box 2-port HDMI Switch for easy switching between 2 HDMI audio-video sources. High precision switches for perfect picture quality |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
sunefuglsbjerg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Takker mange gange for de hurtige svar. Tror jeg vil prøve med Y-kablet. Problemet er jo, at jeg har for mange skærme
Hilsner Sune |
|
![]() |
|
MM1979 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hej Don Pedro.. jeg synes lige jeg ville kommentere din "sjove fætter" :o) Jeg har netop anskaffet mig en sådan fætter til 700 kr (1300 kr billigere end den du linker til) Fundet den her: http://www.avxperten.dk/hdmi-tilbehoer/hdmi-switch/hdmi-swit ch-(1-input--3-output).asp Den virker super og understøtter endda v1.3, bare et tip til fremtidige læsere af denne tråd.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |